bora pwd 4 motion

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

mikkole
-
Viestit: 200
Liittynyt: 9.5.2006 19:52

bora pwd 4 motion

ViestiKirjoittaja mikkole » 1.6.2006 21:38

millanen peli toi on. Autolla ois ajettu 180 tkm. Oon lukenu noista haldex ongelmista täältä sivuilta, kuinka yleisiä ne oikein on? Nelivetoinen tekniikka kiinnostaisi.

LTR
-
Viestit: 823
Liittynyt: 22.9.2004 12:57

ViestiKirjoittaja LTR » 1.6.2006 22:11

Haldexissa ei ikinä ollut mulla mitään. Ei pätkässä eikä farkussa. Kaikkea muuta jännää kyllä. Ja voisin taata että nelivetoa on tarvittu molemmissa, pätkässä on vielä se haldexin oma sportbox tiukemmalla jakosuhteella.

Vetotavan puolesta yksi parhaita ja varmimpia nelikoita jota on markkinoilla vastaan tullut.

Jos on 115hp niin sitten voit lueskella noita kansijuttuja täältä.

mikkole
-
Viestit: 200
Liittynyt: 9.5.2006 19:52

ViestiKirjoittaja mikkole » 1.6.2006 23:10

se ois 130 heppasella koneella. oishan se nelikko ihan kiva talvella. tosin reilu madalus syö vähän talvi ominaisuuksia.

LTR
-
Viestit: 823
Liittynyt: 22.9.2004 12:57

ViestiKirjoittaja LTR » 2.6.2006 9:24

Niin ja mitä enemmän voimaa sitä vähemmän ylimatalalle autolle on käyttöä, mutta eihän kukaan sano että sillä tarvis mihinkään ehtiä=)

manni_n
-
Viestit: 139
Liittynyt: 16.4.2005 18:37

ViestiKirjoittaja manni_n » 2.6.2006 14:58

No mä on ainaki vaihtanu vuoden aikana kansipahvi, haldexin ohjauslaite (moottorinlämitys vastuksen) kaikenlaisia puslia, ja nyt pitäis vielä vaihtaa etuvakaaja. Mutta onhan kilometrejä jo 160tkm =)

Jafe
-
Viestit: 175
Liittynyt: 20.6.2004 9:47

ViestiKirjoittaja Jafe » 3.6.2006 17:50

Mulla ei kans ole ollut mitään ongelmia tuossa Borassani. Pian on 130 tkm mittarissa ja hyvin tuntuu pelittävän. Mitä nyt talavella tuo kytkin meinaa joskus luistaa mutta johtuu kait nuista lastutuksen tuomista mahtavista väännöistä.

jmtillo
-
Viestit: 58
Liittynyt: 23.7.2003 11:48

ViestiKirjoittaja jmtillo » 4.6.2006 15:33

eipä ollu mullakaan mitää ongelmaa ko. pelin kanssa, vaikka olikin huonomaineinen AJM 85kw kone. Oli vissiin parempaa -01 erää. MAFfi tietty kerkes mennä, mutta se taitaa olla kulutustavaraa näissä. Neliveto toimi aina moitteetta.
Hyvällä omalla tunnolla autoni luovutin eteenpäin vaika mittarissa oli jo 225tkm

Mikko79
-
Viestit: 13
Liittynyt: 4.2.2005 8:09

ViestiKirjoittaja Mikko79 » 19.6.2006 13:14

Mulla joutui Haldexin esipaine pumpun vaihtamaan, kun ajettu oli n. 200tkm. Muuten pelaa hienosti. Mistä LTR olet hommannut sen sporttiboksin?

JPL
-
Viestit: 31
Liittynyt: 27.10.2005 8:17

ViestiKirjoittaja JPL » 20.6.2006 16:57

Itse tilasin juuri kyseisen haldexin osan suoraan ACE:ltä (www.ace-competition.com) ruotsista. Samaa palikkaa sais myöskin ainkain englannista www.awesome-gti.co.uk. Hinta on aikalailla sama. Joku vois keksiä ruveta tuomaan tota palikkaa maahan, tuntuis kysyntää olevan =)

LTR
-
Viestit: 823
Liittynyt: 22.9.2004 12:57

ViestiKirjoittaja LTR » 21.6.2006 16:40

Omani tuotettiin virosta about vuosi sitten.. maksoi noin 450e ja toimii kiitettävästi.
Auto tosin kaipaa tuon jälkeen paljon muitakin juttuja koska veto ei enää ole siviiliautomaisen pehmeä. Paremmat iskarit ja etupään puslat ovat paikallaan..

JPL
-
Viestit: 31
Liittynyt: 27.10.2005 8:17

ViestiKirjoittaja JPL » 21.6.2006 18:00

Onko toi Virosta tuotu osa ACE/Haldexin tekemä vai joku kopio siitä?

LTR
-
Viestit: 823
Liittynyt: 22.9.2004 12:57

ViestiKirjoittaja LTR » 21.6.2006 21:39

Se on sininen päältä ja haldexin tekemä. Näin ainakin logoista voisi päätellä.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 135 vierailijaa