Kasailin tuossa kansiremontin jäljiltä tuommoisen altean, pikkusen oli synnytys tuskia ja nyt näkyy jatkuvan
Kun kone lähti käymään niin 2500-3000rpm auto ravisti kuin ois vetarin tai muun väljyys mutta veto myös huononi,siitä kun vaihtoi pienemmän vaihteen kierrokset nousi ja vika lähes poistui , mutta siinä kun aikani koeajoin auto sammui ja ei lähtenyt käyntiin vasta kun pitkän herkuttelun jälkeen ,Vika kaikista suuttimista , sen jälkeen kun ajelin ja menin talliin takas oli vika nelos suuttimesta .
Korjausarvot noin 1 ja tasaiset , vaihdoin nelosen suuttimen niin nyt meni arvot pitkästi yli 2.5 ja tyrkyttää kokoajan eikä ota terävästi kierroksia....
Oliko tämä paketissa oleva suutin rikki vai vai... Mietin tuota egr vaikutusta asiaan koska alunperin vika ei ollut ihan heti ...
Auto siis 2008 altea 170heppanen turbo uus, tandem uus, suuttimen tiivisteet uudet , nokkasarja uus ,
Altea freetrack BMN juonittelee
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa