Mistäköhän voi johtua että dynaaminen ennakonsäätö testerillä ei onnistu.
Näyttää oikeaa ennakkoa noin sekunnin ajan sen jälkeen testerin näyttämä pomppaa 255
Auto siis toimii täysin normaalisti ja käynnistyy hyvin.
Jako kohdallaan. Ennakot seuraa pyyntejä.
Suuttimet ecu ja pumppukin tullut ajansaatossa vaihdettua. Ei vaikutusta
Kukaan koskaan törmännyt vastaavaan? Mikään ongelmahan tämä ei ole, haluaisin vain tietää mistä johtuu.
Passat Afn ajoituksen säätö ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
Re: Passat Afn ajoituksen säätö ongelma
Säätö pitää tehdä yli 80 c lämpötilassa, olethan huomioinut?
Muistelun puolelle menee, mutta veikkaisin ajoituksen olevan "rajalla", liian aikaisella. Onko pumpun ruuveissa/hahloissa säätövaraa jäljellä, pystyykö pumppua kääntämään myöhemmälle?
Tarvittaessa hihnan hyppäytys hampaalla säätövaran aikaansaamiseksi.
Muistelun puolelle menee, mutta veikkaisin ajoituksen olevan "rajalla", liian aikaisella. Onko pumpun ruuveissa/hahloissa säätövaraa jäljellä, pystyykö pumppua kääntämään myöhemmälle?
Tarvittaessa hihnan hyppäytys hampaalla säätövaran aikaansaamiseksi.
Re: Passat Afn ajoituksen säätö ongelma
Lämpötilat huomioitu. On pumpussa säätövaraa. Myöhemmälle ei pysty laittamaan sitten alkaa käynnistysvaikeudet.
Se pumpun kääntely ei sen maagisen sekunnin jälkeen testerin näytöllä vaikuta mitään kaikkeen muuhun kylläkin.
Pihalla seisoo kaksi samallaista autoa ja vain toisessa tämä ominaisuus. Siitä se ecukin tuli lainattua, kun kaikki nämä vuodet luullut sen vian olevan ecussa.
Se pumpun kääntely ei sen maagisen sekunnin jälkeen testerin näytöllä vaikuta mitään kaikkeen muuhun kylläkin.
Pihalla seisoo kaksi samallaista autoa ja vain toisessa tämä ominaisuus. Siitä se ecukin tuli lainattua, kun kaikki nämä vuodet luullut sen vian olevan ecussa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa