Eli tuli tuossa haettua 6-vaihteinen kytkinvammainen -05 (loppuvuoden = -06) 3c. Imeisesti kytkimen työsylinteri on kaputt ja uusi on tilattu. Katsellaan toki, että onko kaksoismassavauhtipyörä ja kytkin kunnossa. Mahtuuko tuon työsylinterin vaihtamaan ilman laatikon varsinaista irroitusta, ettei apurunkoa tarvitse löysätä pyöräkulmien muuttumisen pelossa? Jos kytkin ja vauhtis menee vaihtoon niin luonnollisesti tuo apurunko tarvii tiputtaa, mutta onko tuohon olemassa joku keskitystyökalu tjsp?
Toinen kyssäri koskee, eberin asennusta kyseiseen kikottimeen. Auto on englannista aikoinaan uitettu ja autossa ei ole webastoa ja vikakoodit paljastivat alkuperäisen z35 lisälämmittimen olevan sökö (koklataan tinata resistorit). Itsellä on 3bg passatti mistä sen kellollisen eberin (asennettu 2012) otan ja kyselenkin, että onko kenelläkään olemassa mitään 3c asennukseen tarkoitettua ohjetta.
Kiitos.
-05 passat 3C 2.0tdi BKP remonttia
Valvoja: ffp jäsenet
Re: -05 passat 3C 2.0tdi BKP remonttia
Jos on etuveto niin eipä apurunkoa tarvii löysätä.. oikea vetonivelen laippa irti niin loota mahtuu
-
- -
- Viestit: 100
- Liittynyt: 3.5.2009 8:21
Re: -05 passat 3C 2.0tdi BKP remonttia
Kiitos! :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 63 vierailijaa