Moi
Uusi palstalla ja haku eikä google anna vastausta.
Minulla on ARL golf iv josta tekniikka myyty vuosia sitten toiseen rojektiin ( kone ja laatikko )
Sähköt, ecut yms kiinni autossa.
Minulla on myös ASZ octavia jossa ehjä kone mutta kolaroitu ja sähköjä puuttuu, paljon.
Ajatuksena laittaa golffiin octavian kone. Eli ARL aivoilla ja sähköillä ASZ kiinni.
Tuleeko toiminta ongelmia kun ARL 150hv ja ASZ 130hv?
Ahtoputket yms sovelletaan.
Eli toimiiko ilman ohjelmointeja taikka suuttimien vaihtoa? Tähän ei viitsisi paljoa rahaa käyttää ja ihan harrastus mielessä rakentaa ja kokeilla :)
Molemmat autot on 2004 vuosinmallia
ARL -> ASZ
Valvoja: ffp jäsenet
Re: ARL -> ASZ
Suuttimet taitaa olla molemmissa samat. Ahdin on eri. Eli arl eculla asz:n ahdin voi olla vähän kovilla.
Re: ARL -> ASZ
Eikö tuo kuulosta ihan perus softaviriltä 130->150hp eli ahdot varmaan nousee 0.2bar luokkaa? Ei pitäis tuottaa mitään ongelmia.
Re: ARL -> ASZ
Juu, hokasasin kans että otetaanhan noista softalla 160-170hv ilman ongelmia, sitä luokkaa varmaan omakin asz on...
Re: ARL -> ASZ
Asia selvä.
Pitääpä nypätä sokotan kone lattialle ja alkaa golf kaivaa tallin periltä esille, kiitoksia :)
ARL vakio turboki löytyi ja tilattu..
Pitääpä nypätä sokotan kone lattialle ja alkaa golf kaivaa tallin periltä esille, kiitoksia :)
ARL vakio turboki löytyi ja tilattu..
Re: ARL -> ASZ
Tarviiko tota vnt kelloa säätää uudesta ahtimesta?
Ei oo vertailu kohtaa.
Jos pitää niin miten sen helpoiten saa oikeisiin säätöihin
Ei oo vertailu kohtaa.
Jos pitää niin miten sen helpoiten saa oikeisiin säätöihin
Re: ARL -> ASZ
Tässä nyt ei vastausta tuu mutta Itsellä arl moottorissa uusi ahdin, ja ahtaa kunnolla vasta jossain noin 2200rpm.
Säätöhommiin ilmeisesti joutuu kun alipainepuolikin ok.
Säätöhommiin ilmeisesti joutuu kun alipainepuolikin ok.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa