V70 TDI:n jakopään ja pumpun ajoitus
Valvoja: ffp jäsenet
V70 TDI:n jakopään ja pumpun ajoitus
Onko kellään VW:n 5-koneella olevaan Volvon V70:een, (-98) sopivia jakopään ja pumpun ajoitusohjeita?
Re: V70 TDI:n jakopään ja pumpun ajoitus
-Vaihteistosta nolla merkki kohdilleen
-Pumppu lukkoon vastaavaan kohtaan
Noilla jo riittää, mikäli kaikki on ollutkin kohdallaan. Jos tarvii alkaa muuttelemaan, niin tuossa ohje:
http://razur.pp.fi/ohjeet/V70-TDI_InjectionTiming.pdf
Ohjeessa ei taideta mainita miten nokka saadaan samaan pakettiin, mikäli kaikki sekasi. Sen saa mukana kohdilleen, kun nostaa venttiilikopan pois ja nappaa molemmista päistä nokkapyörät pois.
-Takapäästä hahlo kannen tason kanssa suoraan (oma työkalua, tai esim rälläkän laikan avain on jo likimain oikea kokoinen).
-Alakerta kohdilleen
Sen jälkeen rattaat takaisin kiinni ilman, että päästää nokkaa / alakertaa liikkumaan. Nyt vain pumppu kohdilleen kaveriksi ja homma valmis.
-Pumppu lukkoon vastaavaan kohtaan
Noilla jo riittää, mikäli kaikki on ollutkin kohdallaan. Jos tarvii alkaa muuttelemaan, niin tuossa ohje:
http://razur.pp.fi/ohjeet/V70-TDI_InjectionTiming.pdf
Ohjeessa ei taideta mainita miten nokka saadaan samaan pakettiin, mikäli kaikki sekasi. Sen saa mukana kohdilleen, kun nostaa venttiilikopan pois ja nappaa molemmista päistä nokkapyörät pois.
-Takapäästä hahlo kannen tason kanssa suoraan (oma työkalua, tai esim rälläkän laikan avain on jo likimain oikea kokoinen).
-Alakerta kohdilleen
Sen jälkeen rattaat takaisin kiinni ilman, että päästää nokkaa / alakertaa liikkumaan. Nyt vain pumppu kohdilleen kaveriksi ja homma valmis.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 66 vierailijaa