Eli otsikon mukainen auto kyseessä.
Vikoina:
- tehot kateissa ( yli 80km/h vauhdilla pienikin ylämäki saa vauhdin tippumaan paljon)
- paisuntasäiliö sylkee vedet pihalle
Tehdyt korjaus toimenpiteet:
- Vesiletku sylinterikannesta öljynjäähdyttimeen vaihdettu puhkeamisen vuoksi
- Turbo vaihdettu uuteen
- EGR venttiili puhdistettu ja tulpattu
Käytetty Motomaatin vikojen luvussa mutteivät saaneet luettua. Perus luvun onnistuivat tekemään mutteivät mitään kattavampaa.
Miten lähteä tätä ongelmaa ratkomaan? Onko aavistusta mahdollisesta viasta?
Vw Transporter T4 2.5TDi ACV -98 Apuja kaivataan..
Valvoja: ffp jäsenet
Re: Vw Transporter T4 2.5TDi ACV -98 Apuja kaivataan..
Kansi-/kannentiivistevialta vaikuttaa.
Re: Vw Transporter T4 2.5TDi ACV -98 Apuja kaivataan..
Tuon tiivisteen vaihdon yhteydessä on varmasti hyvä vaihtaa myös muitakin osia samalla.
Esim.
- Jakohihna
- Kiristinrulla
- Vesipumppu
- Venttiilikannen tiiviste
- Pako ja imusarjan tiivisteet
- Hehkutulpat
Onko muitakin osia järkevä vaihtaa?
Esim.
- Jakohihna
- Kiristinrulla
- Vesipumppu
- Venttiilikannen tiiviste
- Pako ja imusarjan tiivisteet
- Hehkutulpat
Onko muitakin osia järkevä vaihtaa?
Re: Vw Transporter T4 2.5TDi ACV -98 Apuja kaivataan..
Tuosta vesipumpusta on 18 ja 20 hampaisia versioita. Onko sillä ratkaisevaa merkitystä kumman laittaa tilalle?
Jos on niin miten selvittää olemassa olevasta pumpusta hampaiden määrän?
Onko ainut keino purkaa ensin osat edestä pois ja sitten laskea hampaat ja vasta sitten tilata uusi pumppu?
Jos on niin miten selvittää olemassa olevasta pumpusta hampaiden määrän?
Onko ainut keino purkaa ensin osat edestä pois ja sitten laskea hampaat ja vasta sitten tilata uusi pumppu?
Re: Vw Transporter T4 2.5TDi ACV -98 Apuja kaivataan..
Panuusio kirjoitti:Tuosta vesipumpusta on 18 ja 20 hampaisia versioita. Onko sillä ratkaisevaa merkitystä kumman laittaa tilalle?
18 hampaista pumppua käytetään silloin kun nokkapyörä on alkuperäinen.
20 hampaista pummpua käytetään silloin kun nokkapyörä on vaihdettu VAGin suosittelemaan 023 109 111D malliin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa