1,9 tdi AFN ilmauksesta
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 8
- Liittynyt: 21.8.2016 8:29
1,9 tdi AFN ilmauksesta
Allekirjoituksen Alhambraan vaihtelin tuossa pumpun päätytiivisteen ja kansien tiivisteet. Nyt sitten ei lähde enää kirveelläkään käyntiin! Tuntuu ettei mikään konsti auta, suutinputkia on löysäilty ymym. Parin tunnin jälkeen täytyi luovuttaa, ei enää hermot riittäneet... Eihän tuossa tiivisteiden vaihdossakaan oikeen paljoa pysty rikkomaan, vai voiko?? Pikaista apua kaivattaisiin, auto pitäisi olla liikenteessä viimeistään lauantaina.
Re: 1,9 tdi AFN ilmauksesta
Tarkennatko mitä tarkoitat kansien tiivisteillä?
Epäilisin että määränsäätimen asento on muuttunut jos pumpun yläosa on ollut irti.
Paremmin noihin pumppuihin perehtyneet voi valaista asiaa syvällisemmin....
Epäilisin että määränsäätimen asento on muuttunut jos pumpun yläosa on ollut irti.
Paremmin noihin pumppuihin perehtyneet voi valaista asiaa syvällisemmin....
-
- -
- Viestit: 8
- Liittynyt: 21.8.2016 8:29
Re: 1,9 tdi AFN ilmauksesta
Siis nuo kaksi ylintä kantta otin irti ja vaihdoin sinne uudet tiivisteet, tämän kummemmin en osaa asiaa kuvailla... Merkkasin kyllä kansien asennot ennen irroitusta, mutta kait siellä joku meni sitten pieleen... Luulisi vaan, että tuolla ilmaamisella olisi jo lupaillut, eli olisiko pumpun sisällä nyt jokin väärin?
Re: 1,9 tdi AFN ilmauksesta
Onkohan se "kaasuakselin" tappi mennyt kohdalleen. Omasta unohtui sammutus solenoidin johto ja kirosin kun ei käynnistynyt.
-
- -
- Viestit: 8
- Liittynyt: 21.8.2016 8:29
Re: 1,9 tdi AFN ilmauksesta
Solenoidin johto on kiinni. Tuo kävi itselläkin illalla mielessä, että jos se tappi ei kuitenkaan mennyt kohdalleen. Täytyy avata tänään uudestaan ja tarkistaa. Olenko ymmärtänyt oikein, että tässä ei ole tankissa siirtopumppua?
Ja tarkennuksena vielä se, että suuttimille asti tulee kyllä ainetta.
Ja tarkennuksena vielä se, että suuttimille asti tulee kyllä ainetta.
-
- -
- Viestit: 8
- Liittynyt: 21.8.2016 8:29
Re: 1,9 tdi AFN ilmauksesta
Lähtihän se taas käymään! Otin kannen vielä irti ja tarkistin, että kaasuakselin tappi on varmasti reiässään. Sen jälkeen kasaan ja napautin kantta hieman enemmän vasemmalle merkistä, pari starttia suutinputket löysällä ja tämän jälkeen lähtikin käymään.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa