vw golf 3td aaz

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

tinoahonpää
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 3.7.2016 19:50

vw golf 3td aaz

ViestiKirjoittaja tinoahonpää » 3.7.2016 20:04

moriesta! osaako joku neuvoo "kädestä" pitäen että mikä lie golffin syöttöpumpussa, olen nostanut hitusen syöttöä, no veti kivasti ja ei mitää roblemaa. Sitten meni kaasu akselin hela ja se o-rengas. vaihdettiin se ja sääjettiin suht kohilleen. vika mikä tuli on se että kylmänä käy pirun alhaalla ja lämpimänä heittämällä yli tonnin, eikä laske edes syöttöä alemmas laittamalla. ja mikä ihmeellisintä ei tee edes aina näitä kierrosten laskuja ja nostoja. sitä kylmäkäynnistin värkkiä olen yrittänyt säätää ja melko hyvin saanut sitä kautta toimimaan mutta sitten ku haluaa vielä paremman ja säätää niin taas perseellään. vielä sellainen kysymys että mikä on pumpussa keulan puolella saman kaltainen kuin tuo kylmäkäynnistys sydeemi? siitäkin näkyy voivan laskea kierroksia. alan olla jo niin sekaisin että auttakaa joku?!? kiitokset etukäteen! :) kuvaakin olisi mukava saada! Olen myös täältä yrittänyt etsiä tietoa mutta ei tunnu meikäläiselle riittävän :D

pete73
-
Viestit: 2108
Liittynyt: 11.2.2011 17:45

Re: vw golf 3td aaz

ViestiKirjoittaja pete73 » 4.7.2016 0:51

http://www.tttalja.fi/index_files/iterointi.htm

Oliskohan tuosta apua säätöjen etsimiseen.

tinoahonpää
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 3.7.2016 19:50

Re: vw golf 3td aaz

ViestiKirjoittaja tinoahonpää » 4.7.2016 22:00

pete73 kirjoitti:http://www.tttalja.fi/index_files/iterointi.htm

Oliskohan tuosta apua säätöjen etsimiseen.


Kiitoksia. Ei vaan tunnu löytyvän nuillakaan. Mietin että olisko kaasuakseli väärässs asennossa kun se käytettiin pois siitä hampaalta tai olenko laittanut sem väärin siihen jousihässäkkään tms kun siis se koko akseli mötikkä karkasi joksikin aikaa mutta luulisin että laitoin sen oikein sinne? Muutamia pumppuja oon säätänyt mutta tuossa on joku ongelma enkä keksi että mikä. Auttakaa joku tietäjä jos tästä kirjotuksesta nyt jotain selkoo saa :D


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 10 vierailijaa