VW Passat Variant Tdi 2004 vak.nop.säädin...

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

JOMAME
-
Viestit: 70
Liittynyt: 16.1.2010 13:45

VW Passat Variant Tdi 2004 vak.nop.säädin...

ViestiKirjoittaja JOMAME » 14.6.2016 20:21

Saako otsikon laitteeseen lisättyä vak.nop.säätimen??Kuinka helposti??Tai kuinka edullisesti???

AVB moottorilla...

Jultsu
-
Viestit: 2918
Liittynyt: 29.10.2010 4:52

Re: VW Passat Variant Tdi 2004 vak.nop.säädin...

ViestiKirjoittaja Jultsu » 15.6.2016 7:55

Saa, vaihtamalla viiksen ja vetämällä johtosarjan viikseltä ecun karvoille ja 12v/maa. Semmoinen 3/5 vaikeutta. Kiinalaiset viikset 20-30e, suurempi ongelma on löytää se johto liittimineen.

Axi
-
Viestit: 1318
Liittynyt: 21.5.2006 10:51

Re: VW Passat Variant Tdi 2004 vak.nop.säädin...

ViestiKirjoittaja Axi » 15.6.2016 17:12

Alkuperäinen vakkarisarja 125 e. Sisältää viiksen, johdon liittimineen ja ohjeet.
Pelkkä johto 140 e...

Vcds:llä pitää aktivoida asennuksen jälkeen.

Koskimaa
-
Viestit: 6
Liittynyt: 15.5.2016 23:05

Re: VW Passat Variant Tdi 2004 vak.nop.säädin...

ViestiKirjoittaja Koskimaa » 17.6.2016 14:14

Juuri viikko sitten tein saman homman 2004 asz tdi leoniin. Alkuperäinen viiksi+johtosarja Slamitilta 129e. Mukana hyvät englanninkieliset asennusohjeet. Aikaa sain tuhrattua kaikkine pikku ongelmineen 6h. Paikallinen vag korjaamo sanoi tekevänsä homman parissa tunnissa. En ole kyllä kovin suuria remontteja itse ikinä tehnytkään.

Tuna_
-
Viestit: 343
Liittynyt: 12.3.2008 19:18

Re: VW Passat Variant Tdi 2004 vak.nop.säädin...

ViestiKirjoittaja Tuna_ » 17.6.2016 23:20

Tuon Slammitin sarjan kans omaan pasuunaan laitoin jokunen vuosi sitten avf koneen jatkoksi. Ei se nyt mikään mahdoton projekti ole, mutta tarkkana siinä saa kyllä olla, että mitä johtoja pitää mistäkin liittimistä irroitella ja kytkeä vakkarin johtosarjaan kiinni. Ecun johdoista kun on kyse, niin sielä ei oikein sovi tulla niitä "oho" kytkentöjä, että menee väärin joku. Ratista pitää myös irrottaa airbag ja itse ratti kans, että saa sen johtosarjan ja viiksen paikoilleen. Ratissa oli muistaakseni joku erikoiskannalla oleva ruuvi ja sen airbagin kans nyt muuten saa olla vähä varovainen. Akku mieluummin sen puolituntia irti ennenkö menee johtoja hipelöimään.

Lopuksi sitten vds:llä tuo vakkarin aktivointi käyttöön.

Toiminut nyt rennon 5 vuotta moitteetta, että ainakin oma asennus osui oikeaan :)


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa