audi a4 b5 2.5tdi turbopäivitys
Valvoja: ffp jäsenet
audi a4 b5 2.5tdi turbopäivitys
Elikkä a4 b5 2.5tdi quattroon olis tarkotus laittaa joku isompi ahdin, vakiohan taitaa olla gt 2052v? Mihin tehoihin tuo vakio riittää ja mitä kannattas tilalle laittaa että sen 250hp sais ainakin tehoja? Suutinkärjet on jo isommat ja samalla kun turbon vaihtaa niin tulee tottakai isompi cuuleri:) 530d bmw ahdin olis yks vaihtoehto mitä ovat suositelleet...
Re: audi a4 b5 2.5tdi turbopäivitys
Onhan manuaali?
Re: audi a4 b5 2.5tdi turbopäivitys
Suosittelen Audin GTB2260VK:ta, tai jos haluat päästä vähällä työllä, niin finturbon vakioihin kuoriin tehtyä hybridiä joka korvaa siis alkuperäisen bolt-on. Molemmat riittävät tavoitteeseesi ja ylikin.
Re: audi a4 b5 2.5tdi turbopäivitys
kiitos vastauksista:)
joo on 6-vaihteinen manuaali.
turbon kerkesin ostamaan 530d bemarista, laipatkin kerkesin tilata, sitten tarkemmin katottuna öljyn paluulinja olis jäänyt ylöspäin ja tulolinja alaspäin... ei siinä vielä mitää kun vähän tarkemmin katoin ja pakopesän irrotin niin eiköhän siinä pakosiipi paskana ollut :)
eli sillä en tee enää mitään muuta kun korkeintaan koristeeks.
uutta rupesin katselemaan ja löyty tuommonen audi a6 3.0tdi kkk bv50 ahdin.
kellään tietoja tehon riittävyydestä ja minkälaisella vnt ohjaimella tuommonen on, kuvissa ei näy mitään alipainekelloa yms, liekkö irrotettu. menisköhän siihen ihan normaali vnt-ahtimen alipainekello?
laipathan tuohon ilmeisesti tarviis että sais istutettua sen, mutta siinä mielessä hyvä että kaikki oljylinjat yms on oikeeseen suuntaan kun 3.0tdi on samalla tavalla v6 ja turbo samassa paikassa. kiitos
joo on 6-vaihteinen manuaali.
turbon kerkesin ostamaan 530d bemarista, laipatkin kerkesin tilata, sitten tarkemmin katottuna öljyn paluulinja olis jäänyt ylöspäin ja tulolinja alaspäin... ei siinä vielä mitää kun vähän tarkemmin katoin ja pakopesän irrotin niin eiköhän siinä pakosiipi paskana ollut :)
eli sillä en tee enää mitään muuta kun korkeintaan koristeeks.
uutta rupesin katselemaan ja löyty tuommonen audi a6 3.0tdi kkk bv50 ahdin.
kellään tietoja tehon riittävyydestä ja minkälaisella vnt ohjaimella tuommonen on, kuvissa ei näy mitään alipainekelloa yms, liekkö irrotettu. menisköhän siihen ihan normaali vnt-ahtimen alipainekello?
laipathan tuohon ilmeisesti tarviis että sais istutettua sen, mutta siinä mielessä hyvä että kaikki oljylinjat yms on oikeeseen suuntaan kun 3.0tdi on samalla tavalla v6 ja turbo samassa paikassa. kiitos
Re: audi a4 b5 2.5tdi turbopäivitys
Edit:
Löytyikin sopivasti garretin gtb 2260vk ahdin, lähtee viikon alusta tulemaan tänne, jospa sillä rupeis kulkemaan..
kytkin sitten vuorossa seuraavana:) jos joku sattuu tietämään mahdollisimman halpaa kytkinpakettia joka kestää siihen 300hp saakka niin saa toki linkata :D
Löytyikin sopivasti garretin gtb 2260vk ahdin, lähtee viikon alusta tulemaan tänne, jospa sillä rupeis kulkemaan..
kytkin sitten vuorossa seuraavana:) jos joku sattuu tietämään mahdollisimman halpaa kytkinpakettia joka kestää siihen 300hp saakka niin saa toki linkata :D
Re: audi a4 b5 2.5tdi turbopäivitys
Eiköhän se Sachsin SRE setti ole ainoa vaihtoehto. Kaksoismassa kannattanee uusia myös, kiinteää VP:tä ei kai oikein kutoskoneisiin suositella, rikkoo paikat vielä herkemmin.
300 heppaa @4200rpm tekee noin 500Nm vääntöä, tuon verran kai pitäisi vielä uuden kaksoismassan kestää.
300 heppaa @4200rpm tekee noin 500Nm vääntöä, tuon verran kai pitäisi vielä uuden kaksoismassan kestää.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa