VAG Comia Vaasassa. Skoda 1,6 TDI CR vikavalo palaa

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

kvaan
-
Viestit: 121
Liittynyt: 11.1.2010 17:03

VAG Comia Vaasassa. Skoda 1,6 TDI CR vikavalo palaa

ViestiKirjoittaja kvaan » 4.4.2016 18:36

Lainasin Octavian tytölle ja nyt tämä soitti, että hehkun valo palaa ja moottorin kuvan valo palaa ja näytössä lukkee, että "engine fault". Ei kuulosta hyvälle. Mootori käy ja vetää eikä ylimääräsiä ääniä kuulu. Siinä neidon diagnoosi ;)
Onko Vaasassa joku, jolla on testeri, jolla vois kävästä lukemassa vikakoodit?
Tässä vaan 400 kilsaa kohteeseen ja jos meinaan ajjaa sen kottiin sieltä perjantaina tai lauantaina, niin tarttis pikkasen tietää viasta ennemmän, ennekun ryhdyn ajohommiin.

kvaan
-
Viestit: 121
Liittynyt: 11.1.2010 17:03

Re: VAG Comia Vaasassa. Skoda 1,6 TDI CR vikavalo palaa

ViestiKirjoittaja kvaan » 6.4.2016 11:09

Okei.
Täytyypä viedä se Rinta-Joupille vikakoodin lukuun sitten.
Ja kun rikastun, niin ostan oman VAG Comin tai mikä VCDS onkaan.

VMJ
-
Viestit: 811
Liittynyt: 29.6.2008 11:17

Re: VAG Comia Vaasassa. Skoda 1,6 TDI CR vikavalo palaa

ViestiKirjoittaja VMJ » 6.4.2016 13:17


kvaan
-
Viestit: 121
Liittynyt: 11.1.2010 17:03

Re: VAG Comia Vaasassa. Skoda 1,6 TDI CR vikavalo palaa

ViestiKirjoittaja kvaan » 7.4.2016 17:18

68 eskoo makso tiedon saanti Joupilla. Herjat tulee lämpötila-antureista ennen ja jälkeen hiukkasloukun sekä lamdasta. Antureita ei hyllyssä ja verstaalla ruuhka.
Ossaako joku sanoa, että onko anturivika vain vaiko EGR, hiukkasloukku tai joku muu?
EGR uusittu 160:n kohdalla pari vuotta sitten ja samalla pesty loukku. 70 tonnia menty sen jälkeen.

Axi
-
Viestit: 1318
Liittynyt: 21.5.2006 10:51

Re: VAG Comia Vaasassa. Skoda 1,6 TDI CR vikavalo palaa

ViestiKirjoittaja Axi » 8.4.2016 8:58

Jaa että kaikki anturit kerralla paskana... Teoriassa tietenkin mahdollista, mutta oliskohan kuitenkin johdotuksessa vikaa.

kvaan
-
Viestit: 121
Liittynyt: 11.1.2010 17:03

Re: VAG Comia Vaasassa. Skoda 1,6 TDI CR vikavalo palaa

ViestiKirjoittaja kvaan » 11.4.2016 20:13

Loukun jälkeen oleva lämpötila-anturi se sitten oli se syypää.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa