2,0 TDI vauhtipyörä

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Ramirez82
-
Viestit: 112
Liittynyt: 30.5.2007 23:34

2,0 TDI vauhtipyörä

ViestiKirjoittaja Ramirez82 » 6.11.2015 7:40

Hei

Olisi tuollainen 3C Passatti BMR 170hv koneella ja 6v manuaaliaskilla. Siihen pitäisi hommata vauhtopyörää nykyisen kaksoismassan tilalle.
Muutama asia askarruttaa:
-Käykö 140hv koneen vauhtipyörä tai kytkinpaketti 170hv koneeseen? Käsittääksi on jotain eroja varaosanumeroissa? 1,9 koneessa on varmaan ainakin erilainen?
-Jos vaihtaa yksöismassavauhtipyörän, niin mitä eroa on servicekitillä ja conversion kitillä hinnan lisäksi?

Ps. Jos jollain pyörii nurkissa vaikka ehjä käytetty tai halpa uusi kaksoismassavauhtis niin voisin ostaa pois

HanhiEmo
-
Viestit: 831
Liittynyt: 12.12.2006 10:27

ViestiKirjoittaja HanhiEmo » 6.11.2015 9:46

Viimiseen kysymkseen niin servicikitti sisältänee asetelman, levyn ja painelaakerin. Conversion kitti näiden lisäksi myös vauhtipyörän sekä mahdollisesti muuta tarvittavaa osaa muunnokseen.

Ramirez82
-
Viestit: 112
Liittynyt: 30.5.2007 23:34

ViestiKirjoittaja Ramirez82 » 6.11.2015 10:05

Miten mä olin katsomassa et oli joku servicekitti myynnissä missä oli yksöismassavauhtipyörä. Siksi ihmettelin, että vaatiiko yksöismassan vaihtaminen kaksoismassan tilalle jotain muutakin kuin itse vauhtipyörän ja kytkinpaketin.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 6.11.2015 12:02

En suosittele kovaan vauhtipyörään vaihtamista, ellei tarkoituksena ole virittää autoa kaksoismassan keston yli. Etenkin tuon 2-litraisen perässä olevan 6-vaihteisen askin kanssa ilmenee sen verran rajuja vaihteiston ääntelyitä kovalla vauhtipyörällä, että ajomukavuus alkaa jo kärsimään.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 27 vierailijaa