Minkälaisia kokemuksia on tuon otsikon BMM-koneen piristämisestä?
Minkälaisilla muutoksilla pääsisi tuonne 180 hp/400 Nm tuntumaan?
Tarkoitus olisi pitää tuota ihan käyttöautona, mutta pieni piristys olisi kyllä paikallaan. Erityisesti ohituskiihtyvyydessä tuntuisi olevan varaa parantaa.
Turbo tuossa taitaa olla aika pieni, minne asti vakioahdin riittää?
Mistä löytyy Hämeenlinnaa lähimmät osaavat softaajat/turbospesialistit?
2.0 TDI 8V DPF (BMM) piristäminen?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Meillä otettiin juuri vastaavasta VW BMP moottorista, josta DPF tyhjennetty 156,8Hp/389,3Nm.
Juuri tuolle ohitusnopeudelle saatiin hyvä parannus.
Ennen oli 320nm käytössä n. 2100rpm kun nyt on 320nm ja yli 1800-3400rpm.
Tuolla dynolappu
Juuri tuolle ohitusnopeudelle saatiin hyvä parannus.
Ennen oli 320nm käytössä n. 2100rpm kun nyt on 320nm ja yli 1800-3400rpm.
Tuolla dynolappu
Suosittelen LTR:n ohjelmointia, http://www.ltr-racing.fi/henkiloautot.html
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 70 vierailijaa