Tästä ei ole varsinaisesti erikseen tarkkaan keskusteltu mielestäni foorumilla..
Eli mitä se DSG aski oikeasti kestää vääntöä? Tällä hetkellä Alteassa 400nm tehty asiallisessa liikkeesä ja turboa modattu samalla, edellisen omistajan mukaan potenttiaalia turbolla enempäänkin kuin nykyiseen tehoon. Millon tollanen BKD kone vaatii suuttimet, ymmärtääkseni modatulla ahtimella pitäs päästä lähemmääs 220hp tehoja ilman suuttimien vaihtoa? Tuolloin vääntöä on.. olisko 430 nm pintaan? Vagarenalla eräs ottanut vakio suuttimilla 250hp, hypridi+cooler+putkisto setupilla joten potenssiaalia on...
Luulisi mekaanisesti DSG lootankin kestävän, kytkinhän sieltä ensiksi porsii jos porsii vai onko tuhoon tuomittu ajatus tuo n. 450nm vääntö joka olisi tavoite.. Bosion suuttimet eivät ole näköjään kovin kalliita joten tarpeen mukaan nekin voinee laittaa..
Mutta minkälaisia tehoja DSG vehkeistä on otettu?
TDI+ DSG yhdistelmän reilumpi virittäminen (2.0 TDI n.450nm)
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 59 vierailijaa