2.0 TDI BKD +200hp, viritystietoutta kaivataan.

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

2.0 TDI BKD +200hp, viritystietoutta kaivataan.

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 15.2.2012 20:54

Tällä hetkellä octaviassa ohjelma eli se rapiat 170 hepoa. Mielenkiintoa olis tuonne päälle 200 hepan lukemiin. Millä reseptillä tällainen saavutetaan? Turbo tietty isommaksi, finturbolla saa sihen kyllä ratkaisun. Sutinhomma on epäselvä, miten näihin pumppareihin saa isommat suuttimet? Asentaako niitä kukaan suomessa ja mistä niitä saa?

Cooleria tuskin tarttee isontaa, on keulan kokoinen ja ahtoputket kivan kokoiset.

Pakopuolelle tuskin tarvitsee muutoksia tehdä.

Valmiit setupit kiinnostaa myös :)

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 15.2.2012 21:13

Turbo ja ohjelma riittää plus 200hv lukemiin. Findieselin puoleen kääntyisin tuossa asiassa.

qosma
-
Viestit: 215
Liittynyt: 4.1.2004 23:53

ViestiKirjoittaja qosma » 15.2.2012 21:30

Turbolla ja ohjelmalla pitäs mennä 240hv tuntumaan.
Viimeksi muokannut qosma, 15.2.2012 21:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

T.N
-
Viestit: 32
Liittynyt: 12.2.2009 21:55

ViestiKirjoittaja T.N » 15.2.2012 21:31

Finturbon hybridi ja findiesel ohjelma. Soita Markukselle sinne finturboon,kertoo lisää.

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 15.2.2012 21:36

Ruuttaako suuttimet varmasti tarpeeks ainetta? Aika tuottavat on siinä tapauksessa...

ffakke
-
Viestit: 198
Liittynyt: 27.10.2007 13:48

ViestiKirjoittaja ffakke » 15.2.2012 22:10

Itellä -06 jetassa vakio bkd motista GT1852V turbolla ja ohjelmalla 217hp ja vajaa 400nm.
Suuttimet riittää tässä mallissa ainakin 220hp, sen jälkeen findiesel tarjoaa 140hv 2.0 16V-koneeseen Bosio Race1287+ kärkiä (teholuokka 220-270 hv)

AnttiK
-
Viestit: 90
Liittynyt: 26.2.2006 12:11

ViestiKirjoittaja AnttiK » 16.2.2012 6:54

300 hp lähtee bosio race 1287+ kärjillä, jos on hyvät palikat ja ohjelma kunnossa.

adsl2+
-
Viestit: 35
Liittynyt: 22.10.2007 12:26

ViestiKirjoittaja adsl2+ » 16.2.2012 9:56

Pariin kertaan jo päivitetty Finturbon hybridi ja findiesel ohjelma, suosittelen.
Nälkä kasvaa syödessä sanotaan....300 houkuttelee jo...

dr_ink
-
Viestit: 877
Liittynyt: 16.8.2005 18:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja dr_ink » 26.2.2012 21:49

Lainataas hieman tätä topiccia.
Itselläkin nykyinen auto lähdössä vaihtoon ja tilalle kaavaillut 2.0TDI koneella varustettua vagginetta. Kuinka paljon näiden 140hv ja 170hv moottoreiden jatkojalostuksessa on eroja? 170hv moottorissa ilmeisesti väistämättä alkaa tuo hiukkaloukku ahdistamaan, löytyykö tähän lääkettä? Ja jos niin arvauksia kustannuksista. Kumpi verraten edullisempaa, 140hv+ahdin+softa vai 170hv+dpf:n "Ohitus" ja softa?

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 26.2.2012 22:42

140hp tottakai, ei tarvii käyttää viritysrahoja pumppusuuttimien vaihtoon ;)

Muuten noi koneet on rakenteeltaan lähes identtiset. Imusarja on erilainen (läppämallinen) ja toki pakopuolella eroa. Männät, venttiilit yms samat.

dr_ink
-
Viestit: 877
Liittynyt: 16.8.2005 18:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja dr_ink » 26.2.2012 22:44

Mites tuo 170hv:n dpf, onko tekemätön paikka?

helix
-
Viestit: 200
Liittynyt: 17.5.2005 1:01

ViestiKirjoittaja helix » 27.2.2012 9:00

Mites tuo 170hv:n dpf, onko tekemätön paikka?

http://www.audiclub.fi/audifinns/showth ... hlight=dpf

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 27.2.2012 9:51

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=343904

Jos vaan lontoo taittuu niin lukaiseppa tuo läpi. Menee hiukan yli tavoitteen jos tavoitteena reilu 200hp, mut voi tehdä "laiskan" ohjelman eka vaikka vuodeks ja sitten kun nälkä kasvanut sietämättömäksi niin ottaa vähän enemmän irti. :)

TeemuK
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 21.1.2009 21:48
Viesti:

ViestiKirjoittaja TeemuK » 27.2.2012 11:21

Fin-Turbolta Markukselta isoin Billet hybridi mikä käy siihen ja LTR-racing softa niin 240hv irtoo vakio suuttimilla.

DSG:llä ei kuitenkaan kuuhun mennä ilman kalliita vahvistuksia nimimerkillä "kytkinpakat vaihdettu"

68Corvette
-
Viestit: 693
Liittynyt: 27.2.2005 20:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja 68Corvette » 27.2.2012 21:10



Ínnolla odotellaan tuloksia jahka Ryan saa portatun kannen kiinni =P

dr_ink
-
Viestit: 877
Liittynyt: 16.8.2005 18:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja dr_ink » 28.2.2012 23:09

helix kirjoitti:http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=89220&highlight=dpf


Onhan toi kohtuullisen surullista luettavaa, joskaan ei juurikaan imartele myöskään nuhaisempia 140hv moottoreita.
Molemmissa näköjään omat vammansa, loppusumma lienee sama :)

68Corvette
-
Viestit: 693
Liittynyt: 27.2.2005 20:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja 68Corvette » 29.2.2012 8:30

piti ottaa Timpen linkki edelliseen.. =)

Baltic
-
Viestit: 267
Liittynyt: 6.8.2003 12:52

ViestiKirjoittaja Baltic » 12.3.2012 11:55

Hoi!
Kuka noita DPF amputointeja tekee etelä Suomessa??
Työkaverin Audi tarvis hoitoa...

Finnhopper
-
Viestit: 262
Liittynyt: 23.9.2005 8:23

ViestiKirjoittaja Finnhopper » 13.3.2012 10:21


tuikku
-
Viestit: 255
Liittynyt: 27.11.2004 18:16

ViestiKirjoittaja tuikku » 13.3.2012 16:41

.
"Poistosta ei tule mitään vikakoodia"
Joo, minä melkeinpä arvaan nämä jutut, vikatiloista ei puhuta mitään - vikakoodia ei vaan tule.
- Enemmän minua olisi vakuuttanut, jos edes jollain lailla olisi vakuuteltu, että kaikki hiukkasjutut polttoineen/jälkiruiskutuksineen olisi deaktivoitu.

Ennen kun yritättekään hankkiutua siitä hiukkassuodattimesta eroon, niin miettikää tarkkaan, että onkohan se oikeastaan välttämätöntä.
Ne autojen ohjelmat toimii varmasti parhaiten ihan vakio kokoonpanolla.
Sitten jos suodattimesta pitää todellakin päästä eroon, niin sitten sellaiseen paikkaan, jossa kaikki suodattimen toimintaa liittyvät jutut saadaan deaktivoitua ja kaikki vikakoodit edelleen jää "päälle" - tämä sitä varten, että kun niihin kuitenkin tulee niitä vikoja niin niistä vihjeistä siellä vikamuistissa voi olla ja onkin suuri apu.
Jos vaan vikakoodit poistetaan, niin auto menee edelleen vikatilaan, mutta vikamuistiin ei jää koodia - onpa helppo etsiä sitten sitä vikaa.

tekki
-
Viestit: 445
Liittynyt: 5.9.2011 16:59

ViestiKirjoittaja tekki » 13.3.2012 17:50

Hm, mielenkiintoista olisi kyllä tietää mitä tuo paketti käytännössä sisältää, jos pelkällä softalla päästään dpf:stä kokonaan eroon...

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 13.3.2012 17:55

Kyllä se suodatin on sieltä otettava pois mekaanisestikkin.

tekki
-
Viestit: 445
Liittynyt: 5.9.2011 16:59

ViestiKirjoittaja tekki » 13.3.2012 18:03

Sitäpä tässä ihmettelinkin, jos joku kaupallisesti tarjoaa pelkällä ohjelmoinnilla ratkaisua. Vai liekö palvelu sitten suunnattu niille jotka on saaneet pöntön jo poistettua mutta softa ei ole tilanteen tasalla. Ihan ei selviä kaikki tuosta kuvauksesta.
Oiskohan jollain kokemusta em. pajasta?

Opinions
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 28.7.2003 0:00
Viesti:

ViestiKirjoittaja Opinions » 14.3.2012 15:44

http://www.darksidedevelopments.co.uk/

Edukkaasti osia diiisselöhin.
Ei voi muuta kun kehua palvelua, vastaa nopeasti sähköpostiin ja toimitus todella nopeaa. Hinnatkaan ei päätä huimaa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa