2.0 TDI BKD +200hp, viritystietoutta kaivataan.
Valvoja: ffp jäsenet
2.0 TDI BKD +200hp, viritystietoutta kaivataan.
Tällä hetkellä octaviassa ohjelma eli se rapiat 170 hepoa. Mielenkiintoa olis tuonne päälle 200 hepan lukemiin. Millä reseptillä tällainen saavutetaan? Turbo tietty isommaksi, finturbolla saa sihen kyllä ratkaisun. Sutinhomma on epäselvä, miten näihin pumppareihin saa isommat suuttimet? Asentaako niitä kukaan suomessa ja mistä niitä saa?
Cooleria tuskin tarttee isontaa, on keulan kokoinen ja ahtoputket kivan kokoiset.
Pakopuolelle tuskin tarvitsee muutoksia tehdä.
Valmiit setupit kiinnostaa myös :)
Cooleria tuskin tarttee isontaa, on keulan kokoinen ja ahtoputket kivan kokoiset.
Pakopuolelle tuskin tarvitsee muutoksia tehdä.
Valmiit setupit kiinnostaa myös :)
Lainataas hieman tätä topiccia.
Itselläkin nykyinen auto lähdössä vaihtoon ja tilalle kaavaillut 2.0TDI koneella varustettua vagginetta. Kuinka paljon näiden 140hv ja 170hv moottoreiden jatkojalostuksessa on eroja? 170hv moottorissa ilmeisesti väistämättä alkaa tuo hiukkaloukku ahdistamaan, löytyykö tähän lääkettä? Ja jos niin arvauksia kustannuksista. Kumpi verraten edullisempaa, 140hv+ahdin+softa vai 170hv+dpf:n "Ohitus" ja softa?
Itselläkin nykyinen auto lähdössä vaihtoon ja tilalle kaavaillut 2.0TDI koneella varustettua vagginetta. Kuinka paljon näiden 140hv ja 170hv moottoreiden jatkojalostuksessa on eroja? 170hv moottorissa ilmeisesti väistämättä alkaa tuo hiukkaloukku ahdistamaan, löytyykö tähän lääkettä? Ja jos niin arvauksia kustannuksista. Kumpi verraten edullisempaa, 140hv+ahdin+softa vai 170hv+dpf:n "Ohitus" ja softa?
Mites tuo 170hv:n dpf, onko tekemätön paikka?
http://www.audiclub.fi/audifinns/showth ... hlight=dpf
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=343904
Jos vaan lontoo taittuu niin lukaiseppa tuo läpi. Menee hiukan yli tavoitteen jos tavoitteena reilu 200hp, mut voi tehdä "laiskan" ohjelman eka vaikka vuodeks ja sitten kun nälkä kasvanut sietämättömäksi niin ottaa vähän enemmän irti. :)
Jos vaan lontoo taittuu niin lukaiseppa tuo läpi. Menee hiukan yli tavoitteen jos tavoitteena reilu 200hp, mut voi tehdä "laiskan" ohjelman eka vaikka vuodeks ja sitten kun nälkä kasvanut sietämättömäksi niin ottaa vähän enemmän irti. :)
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
helix kirjoitti:http://www.audiclub.fi/audifinns/showth ... hlight=dpf
Ínnolla odotellaan tuloksia jahka Ryan saa portatun kannen kiinni =P
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
.
"Poistosta ei tule mitään vikakoodia"
Joo, minä melkeinpä arvaan nämä jutut, vikatiloista ei puhuta mitään - vikakoodia ei vaan tule.
- Enemmän minua olisi vakuuttanut, jos edes jollain lailla olisi vakuuteltu, että kaikki hiukkasjutut polttoineen/jälkiruiskutuksineen olisi deaktivoitu.
Ennen kun yritättekään hankkiutua siitä hiukkassuodattimesta eroon, niin miettikää tarkkaan, että onkohan se oikeastaan välttämätöntä.
Ne autojen ohjelmat toimii varmasti parhaiten ihan vakio kokoonpanolla.
Sitten jos suodattimesta pitää todellakin päästä eroon, niin sitten sellaiseen paikkaan, jossa kaikki suodattimen toimintaa liittyvät jutut saadaan deaktivoitua ja kaikki vikakoodit edelleen jää "päälle" - tämä sitä varten, että kun niihin kuitenkin tulee niitä vikoja niin niistä vihjeistä siellä vikamuistissa voi olla ja onkin suuri apu.
Jos vaan vikakoodit poistetaan, niin auto menee edelleen vikatilaan, mutta vikamuistiin ei jää koodia - onpa helppo etsiä sitten sitä vikaa.
"Poistosta ei tule mitään vikakoodia"
Joo, minä melkeinpä arvaan nämä jutut, vikatiloista ei puhuta mitään - vikakoodia ei vaan tule.
- Enemmän minua olisi vakuuttanut, jos edes jollain lailla olisi vakuuteltu, että kaikki hiukkasjutut polttoineen/jälkiruiskutuksineen olisi deaktivoitu.
Ennen kun yritättekään hankkiutua siitä hiukkassuodattimesta eroon, niin miettikää tarkkaan, että onkohan se oikeastaan välttämätöntä.
Ne autojen ohjelmat toimii varmasti parhaiten ihan vakio kokoonpanolla.
Sitten jos suodattimesta pitää todellakin päästä eroon, niin sitten sellaiseen paikkaan, jossa kaikki suodattimen toimintaa liittyvät jutut saadaan deaktivoitua ja kaikki vikakoodit edelleen jää "päälle" - tämä sitä varten, että kun niihin kuitenkin tulee niitä vikoja niin niistä vihjeistä siellä vikamuistissa voi olla ja onkin suuri apu.
Jos vaan vikakoodit poistetaan, niin auto menee edelleen vikatilaan, mutta vikamuistiin ei jää koodia - onpa helppo etsiä sitten sitä vikaa.
http://www.darksidedevelopments.co.uk/
Edukkaasti osia diiisselöhin.
Ei voi muuta kun kehua palvelua, vastaa nopeasti sähköpostiin ja toimitus todella nopeaa. Hinnatkaan ei päätä huimaa.
Edukkaasti osia diiisselöhin.
Ei voi muuta kun kehua palvelua, vastaa nopeasti sähköpostiin ja toimitus todella nopeaa. Hinnatkaan ei päätä huimaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 25 vierailijaa