Ongelma johon kaipaisin vinkkejä vian paikallistamiseen on se että saa muutaman tuhannen kilsan välein lisäillä paisuntasäiliöön nestettä, tahti kiihtynyt, oli vuosi sitten paljon harvemmin.
Lämmöt ok paitsi ilman eberiä ei kyllä saanut juuri lainkaan lämpöjä tupaan.
Mittari pysyy kuin nakutettu keskikohdassa, mutta näillä keleilläkin Eber tuntuu olla pöhisemässä.
Ei mene tyhjäksi vaan vajoaa sen verran että välillä piippaa pintahälytys välillä ei.
Onko noissa jotain muuta tyypillistä kohtaa kuin vesipumppu ?
Ennen ei ole ainakaan selviä vuotokohtia näkynyt eikä tippoja/lätäköitä auton alla havaittu, vaihtelen viikonloppuna öljyt ja suodattimen niin koitan samalla tutkailla auton alla touhutessa näkyykö mitään.
Oliko mitään käytännöllisiä konsteja varmistua ettei ole kansi(pahvi) mennyt ?
Olen ihmetellyt sellaisia outoja yskäyksiä tyhjäkäynnissä joita esiintyy yleensä vain kun ajosta pysähdyn tyhjäkäynnille seisomaan parkkiin. Ei ole löytynyt syytä.Joku epäili että joku suutin reistaisi ?
Ei ongelmia käynnistyksessä, tehot ok. Ajossa ei havaittu mitään moitteita ajossa ollessa.
Öljy ja syylärineste terveen näköistä.
Onko järjestelmän paineistaminen tässä vehkeessä hyödyllistä ja mistä sellaisen laitteen saisi ?
Transporter 2.5TDI ja syylärinesteen katoaminen
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 29 vierailijaa