Golf mk2 1.6TD

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

derpilz
-
Viestit: 15
Liittynyt: 17.6.2010 9:13

Golf mk2 1.6TD

ViestiKirjoittaja derpilz » 13.3.2011 17:51

Hommasin tossa hiljattain tommosen golffin ja totesin että entisen omistajan toimesta vaihdettu ahdin on liian suuri??? Mitäs ahdinta konkarit suosittelisi tohon ku kuitenki pumpussa on 12mm nestepääkin jo laitettu.. :D nykyinen ahdin on hiluxista eli Toyotan CT-20! eikä ahda kun vasta "huippu kierroksilla" tarpeeksi! EI HYVÄ! mietin tossa et olisko kuitenki pienempi ahdin mahdollisesti parempi vaihtoehto Dieseliin niin jaksais herätä vähän aikasemmin! :D no kuitenki laittakaahan ehdotuksia???

Mazaman
-
Viestit: 791
Liittynyt: 23.12.2007 0:28

ViestiKirjoittaja Mazaman » 13.3.2011 23:00

lisää syöttöä? ei kai nyt liian iso ct20 ole 1.6 kylkeen

derpilz
-
Viestit: 15
Liittynyt: 17.6.2010 9:13

ViestiKirjoittaja derpilz » 14.3.2011 7:34

no jotenki vaan tunnostaa et on.. koska matalilta kierroksilta ei kuulu eikä näy mitään tuloksia! :( kierrosmittari ei toimi mut veikkaan et siinä 3500rpm jälkeen herää kieppi vasta.. kun toive olis että jo 2000rpm kohalla sais reilusti toimintaa konehuoneessa! :D

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 14.3.2011 14:14

minkälainen pakosarja ja putkisto ja muutenki mitä muutoksia? moni tekijä vaikuttaa kuiten ahtimen heräämiseen.

derpilz
-
Viestit: 15
Liittynyt: 17.6.2010 9:13

ViestiKirjoittaja derpilz » 14.3.2011 15:38

Pakosarja on vakio, 2,5" rosteri putkisto yhellä vaimentimella. eipä siinä oikein muuta oo..

sa
-
Viestit: 1333
Liittynyt: 5.12.2006 12:10

ViestiKirjoittaja sa » 14.3.2011 16:06


derpilz
-
Viestit: 15
Liittynyt: 17.6.2010 9:13

ViestiKirjoittaja derpilz » 14.3.2011 20:50

joo pitää huomenna rueta kokeilemaan tota ahtokara hommaa,, jos ei muutoksia ala tapahtumaan niin sitte tarkistaa kaikki ahtoputket ja letkut! jospa se vika löytyis ja rupeis toi ct20 ahdin pelaamaan! :D prkl jos ei tule mitään muutoksia/vikaa löydy niin sitten tulee ahtimen vaihto eteen!

derpilz
-
Viestit: 15
Liittynyt: 17.6.2010 9:13

ViestiKirjoittaja derpilz » 15.3.2011 8:44

Kumpi ahdin kkk:lta olisi parempi tohon koneeseen teidän mielestä??? k14 vai k24?
kuitenki kun vaaditaan matalalta lähtevää ahdinta!! mielellään jo 15000rpm:stä!!!

Mazaman
-
Viestit: 791
Liittynyt: 23.12.2007 0:28

ViestiKirjoittaja Mazaman » 15.3.2011 18:14

kanget mutkallekko? elä nyt kovin mahdottomiin :) kiertäähän se ajossakkin +2000rpm

edisoni
-
Viestit: 274
Liittynyt: 30.11.2005 22:55

ViestiKirjoittaja edisoni » 15.3.2011 19:17

Vastaus ahdinkysymykseen; kumpikaan ei ole hyvä, muutakuin roskiksen koristeeksi.

derpilz
-
Viestit: 15
Liittynyt: 17.6.2010 9:13

ViestiKirjoittaja derpilz » 15.3.2011 21:06

no mitäs ahdinta edisoni suosittelee?


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa