Toppas kesken ajon kaverin A6 2.5TDI V6 ja ei käyntiin enään kun oli vuorakausi sulateltu sitä tallissa. Luulin että jäätynyt oli...
Vaivalloisesti hörähtää käyntiin mutta samuu hetken jälkeen ilkeä kalkatuksen jälkeen.
Vikakoodeja oli mutta needle lift sensor jäi voimaan, onko niin että jos tuo 3. sylinteirn suuttimen ko. anturi reistaa niin kone ei pelaa vaikka kampiakselin kierrosnopeusanturi (eli vaihtoehtoinen käyntinopeusanturi) pelais ?
Kantsiiko tuo needle lift virtajohto irrottaa ja sit pitäs startata vai ?
Surkeeta on se että jos pitää vaihtaa niin melkeen pitäs kaikki 6kpl vaihtaa sit ku kerta yli 300tkm ajettu....
Sattusko jollakulla oleen ehjät suuttimet ko myllyyn ? :)
Voi suuttimen muuten ottaa irti ja panna takas noin vain vai pitääkö uusia tiivistettä tms
jotain erikoista huomioida ?
Hyvää vinkkiä mistä tietää että pumppu rikki (koska se tässä arveluttaa toisena vaihtoehtona) ?
Soppaa ruuttaa kyllä putkista ja suodatinkin jo vaihdettin varuilta. Sanoin yksi tutttu vaan että nää tdi pumput menee lähinnä rikki kun saavat ilmaa eli ajetaan tyhjällä tankilla tai ilmataan usein.
Janne
Needle lift sensor
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa