kohtalaisen tehokas tdi!

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Jande
-
Viestit: 110
Liittynyt: 15.5.2005 21:00

kohtalaisen tehokas tdi!

ViestiKirjoittaja Jande » 21.11.2005 15:43

http://www.supercars.de/members/Penge

näyttäis olevan pumppari kone vielä.

imaS
-
Viestit: 348
Liittynyt: 31.10.2005 19:25

ViestiKirjoittaja imaS » 21.11.2005 17:35

niin, missä? ei näy

bigbear
-
Viestit: 669
Liittynyt: 7.8.2003 13:27

ViestiKirjoittaja bigbear » 21.11.2005 18:34

Kyllä se sivu aukeaa kunhan malttaa odottaa..

Year 1998
Price -
Price check!
Displacement 1898 cm³
KW / HP 176 / 238
Torque 520 Nm
Weight 1290 kg
Topspeed 262 Km/h
0-100 Km/h 6.0s
0-200 Km/h 19.0s
Length -
Width -
Height -
Consumption Ø -
Engine Diesel
Drive Wheels Front
Tank 55 L
Trunk 12 L

imaS
-
Viestit: 348
Liittynyt: 31.10.2005 19:25

ViestiKirjoittaja imaS » 21.11.2005 18:48

no näkyyhä se, tekee vaa tää 100 mt netti malttamattomaksi
onse kyllä hätänen

» Tuning


No tuning available

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 21.11.2005 22:16

Taisi joku nimeltä mainitsematon suomalainenkin hätyytellä samoja lukemia

MMM
-
Viestit: 115
Liittynyt: 6.5.2005 1:00

ViestiKirjoittaja MMM » 21.11.2005 22:42

aika hyvin kulkee huippuja,mitähän tolle laatikolle on tehty että saatu noin paljon kulkemaan?
Kuudes tai seitsemäs vaihde?
Ajattelin kun omasta loppuu kierrokset reilun 200 mittarinopeuksissa...

DjLeca
-
Viestit: 417
Liittynyt: 23.7.2003 18:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja DjLeca » 21.11.2005 22:59

Miksi tossa pukkikuvassa näyttää että vakio koolerikin ois vielä kytketty? Etua moisesta virityksestä, kun uusi on noinkin mahtava?

oopee

ViestiKirjoittaja oopee » 21.11.2005 23:01

6-lovisella lootalla tuo pitäis olla tehtävissä. Sillä kun pääsee jo 3000 kierroksella ~180km/h. Toki vetäviä kierroksia tarvitaan yläpäähän rutkasti lisää vs. vakio...

Heikki J.
admin
Viestit: 8309
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 22.11.2005 10:35

Joo mä laskeskelin joskus kun mulla oli tuollainen TDI 6-lovisella lootalla, että huiput olis jossain 300km/h paikkeilla jos se vaan jaksais vetää sinne yli 5000rpm myös kutosella.

LTR
-
Viestit: 823
Liittynyt: 22.9.2004 12:57

ViestiKirjoittaja LTR » 22.11.2005 17:13

Mulla loppuu kierrokset ~210km/h nopeuteen kutosella.. eli noita 6v 02M askejakin on näköjään usealla välityksellä.

ABT
-
Viestit: 1701
Liittynyt: 26.7.2003 11:05
Viesti:

ViestiKirjoittaja ABT » 22.11.2005 20:53

235km/h pääsi kutosella loivaan alamäkeen (leon150) tällöin kierrokset tuolla n.4300-4400rpm kohilla. 220km/h niin n.4000rpm. Saa kyllä aika hyvin kiertää, jos ottaa tuon reilu 260km/h ja jos vielä on todellista tuo nopeus mitä luvattu. Eli mittarivirhe poistettu.

Trompi
-
Viestit: 753
Liittynyt: 13.12.2004 14:21
Viesti:

ViestiKirjoittaja Trompi » 22.11.2005 20:58

Eipä tuolla tuosta mitään specsejä edes ollut.
Kaipa sitä saa sanoa että kulkee vaikka 290km/h, kun ollaan autoa myymässä....

LTR
-
Viestit: 823
Liittynyt: 22.9.2004 12:57

ViestiKirjoittaja LTR » 22.11.2005 23:46

^Totta =) mutta toisaalta saahan noihin ainakin vahvistettua ja pidempää 5+6v ratassarjaa.. kiertämisen mahdollisuuttakaan ei voi täysin sulkea pois sillä saahan pumpparin kiertämään virinokalla joka venttiiliinnoston lisäksi painaa pumppusuuttimeen ~2500bar paineen.. kestosta en tosin tiedä.. Teholuvut ja vääntö viittaisi ko. auton omaavan myös tuollaisen nokan mikäli nuo nyt pitävät paikkansa..


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa