Caddy 1.6D --> 1.9Tdi
Valvoja: ffp jäsenet
Caddy 1.6D --> 1.9Tdi
Tervehdys. Ajatuksena olisi istuttaa caddy 1.6D -88. Seat Cordoba 1.9Tdi (90hv) -02:n motti vaihdelaatikkoineen. Mitä kaikkea tulisi ottaa huomioon ja onko ylipäätänsä kohtuudella mahdollista toteuttaa ja saada lailliseksi?
Re: Caddy 1.6D --> 1.9Tdi
Poljinasetelma nyt ainakin. Myös helvetisti sähköhommia. Itellä odottaa keulalle nostoa edellämainituista syistä 1.9TD kone jolla pääsee helpoimmalla. Vaihdelaatikon yläkannake pitää modata tai ostaa.
Caddyn tehokkain konehan on 1.8 bensa jossai vissiin on tuo 95hv ellen väärin muista ja sama alusta joten muutoskatsastuksen kanssa tuskin ongelmaa.
Caddyn tehokkain konehan on 1.8 bensa jossai vissiin on tuo 95hv ellen väärin muista ja sama alusta joten muutoskatsastuksen kanssa tuskin ongelmaa.
Re: Caddy 1.6D --> 1.9Tdi
Mitenkäs kun ne muutti sen iskutilavuusprosentin kasvun vääntömomentin kasvuksi pykälissään.. Tuottaako tää nykypäivänä ongelmia..
Re: Caddy 1.6D --> 1.9Tdi
Jos oikein muistan niin se vääntömomenti-kohta jäi pois lopullisesta asetuksesta.
Ehkäpä juuri siksi että se olis estänyt vanhojen dieselmoottorien korvaamisen nykyaikaisemmilla (pienempipäästöisillä) dieseleillä.
Ehkäpä juuri siksi että se olis estänyt vanhojen dieselmoottorien korvaamisen nykyaikaisemmilla (pienempipäästöisillä) dieseleillä.
Re: Caddy 1.6D --> 1.9Tdi
Itsellä alkamassa nyt projekti Caddy 1.6D > Golf mk4 1.9TDI (ALH + automaattiloota). Eli nostetaanpas tätä taas ja hyviä vinkkejä otetaan vastaan.
Tämän hetkisiä pohdintoja:
- Akseli kokoonpano:
Olisiko mahdollista kikkailla elintenluovuttaja golfista etuolka-akselit jarruineen ja vetareineen caddyyn; kokemuksia?
- Sähköt:
Ajoneston pois kytkentä? Mikä olisi paras vaihtoehto sähkötykselle; caddyn orkkis sähköihin moottorin ohjauksen lisääminen vai mk4 sähköjen asennus (sis. reletaulut ym.)? Kojelauta swappi ei tuu kuuloon!
- Moottorinkannakkeet:
Kannattaako tehdä caddyn korikiinnikkeillä vai siirtää elintenluovuttajasta korikiinnikkeet? Mk4:sen kiinnikkeet hotsittais siinä mielessä enemmän, koska muutaman caddyn ja mk1 murun jälkeen - pännii ne orkkis kannakkeet.
Tämän hetkisiä pohdintoja:
- Akseli kokoonpano:
Olisiko mahdollista kikkailla elintenluovuttaja golfista etuolka-akselit jarruineen ja vetareineen caddyyn; kokemuksia?
- Sähköt:
Ajoneston pois kytkentä? Mikä olisi paras vaihtoehto sähkötykselle; caddyn orkkis sähköihin moottorin ohjauksen lisääminen vai mk4 sähköjen asennus (sis. reletaulut ym.)? Kojelauta swappi ei tuu kuuloon!
- Moottorinkannakkeet:
Kannattaako tehdä caddyn korikiinnikkeillä vai siirtää elintenluovuttajasta korikiinnikkeet? Mk4:sen kiinnikkeet hotsittais siinä mielessä enemmän, koska muutaman caddyn ja mk1 murun jälkeen - pännii ne orkkis kannakkeet.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 76 vierailijaa