Morjensta! Elikkä olisi otsikon mukainen ongelma auto on vw passat 1.8 gt vm.89 ja vuotaa ohj.tehostimen öljyt pihalle joka kerta on auton alla lammikko kun lähtee ajamaan... Sen verran olen paikallistanut vikaa että tehostimen pumppu ei vuoda eikä myöskään letkut. Vuotokohta on jossain kuskinpuolella mihin tulee raidetangon pää kiinni onko se nyt joku ohjaus akseli tai hammastanko en tiedä oikeata nimeä. Onko tuossa mitä tiivisteitä? ja onko kukaan vaihtanut liekkö vaikea homma? Kattelin tuolla searchilla vaan ei oikein tähän pulmaan löytynyt ratkaisua...
Perhana huomain viellä tuossa että ne raidetangon suojakumit on irti vaikuttaako tuo asiaan siis onko se öljy noiden kumien sisällä?
Passatin ohjaustehostimen öljyt vuotaa pihalle
Valvoja: ffp jäsenet
Aikaisempia keskusteluja aiheesta (autona Corrado, mutta vikapaikka ja osat samat):
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=45108
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=51397
Noiden perusteella jotain tiivistesatsia on tosiaan saatavissa noin 50 € hintaan.
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=45108
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=51397
Noiden perusteella jotain tiivistesatsia on tosiaan saatavissa noin 50 € hintaan.
sieltä on varmaankin stefa mennyt hammastangon puolelta... kuvia löytyy tän projektin kuvagalleriasta http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=55117
se tiivistesarja makso jotain 70e ja mä ainakin luulen, että ton ikäses passatis on sama tehostaja ku golfis...
se tiivistesarja makso jotain 70e ja mä ainakin luulen, että ton ikäses passatis on sama tehostaja ku golfis...
Höhö, levispä kans passat samasta paikasta, tosin profiilin kaksilitrainen kyseessä.
Raidetangon sisempi suojakumi oli huomaamatta porsinut, ja nyt vuotaa tehostinöljyt kuskin puolelta.
Mitähän kaikkea joutuu purkamaan pois tieltä että saa ohjausvaihteen irti?
Tarkoitus olisi altapäin irroittaa jotta pääsisi tutkimaan mahdolliset vauriot, ja todennäköisestihän sen pystyy tiivistesarjalla korjaamaan, eikö?
Raidetangon sisempi suojakumi oli huomaamatta porsinut, ja nyt vuotaa tehostinöljyt kuskin puolelta.
Mitähän kaikkea joutuu purkamaan pois tieltä että saa ohjausvaihteen irti?
Tarkoitus olisi altapäin irroittaa jotta pääsisi tutkimaan mahdolliset vauriot, ja todennäköisestihän sen pystyy tiivistesarjalla korjaamaan, eikö?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 63 vierailijaa