VW Golf syncro pika pika vaihteisto kysymyksiä..

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Miksa99
-
Viestit: 3
Liittynyt: 25.4.2012 19:25

VW Golf syncro pika pika vaihteisto kysymyksiä..

ViestiKirjoittaja Miksa99 » 25.4.2012 19:34

Eli olis tarkoitus tehdä jonkunlainen engine swap, -80 luvun MkII golffin nelivetoon

Joten lyötyisikö keneltäkään tietoa että mitkä kaikki moottori tyypit, menevät sen syncronvaihteiston jatkoksi, jos pyrkisi saamaan vähintään 1.8 bensa moottorin mielellään 16 venasen, tai vaikka 2.0, nettiä jo yrittänyt selata viimeiset pari viikkoa eikä apua löydy?!

tai sitten se vika on hakijassa :D:D vag-cat sivukaan ei jostain syystä aukea..

kaikki muu modifiointi paitsi se vaihde laatikon ja alakerran liittäminen melkiimpä onnistuu kyllä
kun onhan siinä paljonkin muutoksia mitä joutuu tekemään... kun ei viitsisi ostella moottoreitakaan pihalle roppa kaupalla kun aina niistä maksamaan joutuuu... :D

eikä niitä alkuperäisiä 1.8gti koneita tunnu olevan missään :D ja oikein ei g60 moottoriniin himoita kun saa vaparista saman verran tehoja.. ja taas käyttö-ikäänkin suuri vaikutus

kiitos jo etu käteen :)

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 25.4.2012 19:49

Siihen käy kaikki 4pyttyset 1.3isolohko <-> uudet 1.8t väliltä.
Tosin mitä se sit kestää, onkin jo toinen juttu...Riippuen onko vaijerivaihdkeppi/nestekytkin 02C vai vivustolaatikko/vaijerikytkimellä oleva 020 sukunen.

jii_bee
-
Viestit: 2414
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 26.4.2012 0:31

Yksityisviestiä laitettu...

MXU
-
Viestit: 437
Liittynyt: 2.5.2005 23:04

ViestiKirjoittaja MXU » 26.4.2012 10:07

kasitappinen ehkä aavistuksen helpompi kun saa pakosarjan valmiina. 16V:n ei löydy valmiita pakosarjoja nelivedolle. (tai jos löydät niin kerro...) Ainoa missä on ollut on limited edition...

weikka
-
Viestit: 174
Liittynyt: 16.2.2010 15:59

ViestiKirjoittaja weikka » 26.4.2012 18:26

Moottori koodit GU ja 1P ovat Golf mk2 syncron moottoreita ja niistä on kaasari-, k-jetronic- ja digifantversio ja kaikki 8tappisia. 1P moottoria käytettiin myös countryssa.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 26.4.2012 19:11

En usko että joku downpipen teko on isoin murhe, jos laittaa 16v koneen :)


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa