G60 golfin pakosarja?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

sama
-
Viestit: 10
Liittynyt: 11.11.2008 15:18

G60 golfin pakosarja?

ViestiKirjoittaja sama » 3.5.2011 17:25

eli mistäs kannattais ostaa tommoiseen -91 g60 golfiin pakosarjaa ja putkistoa, onko jollain hyviä ideoita? varmaan jostain täältä foorumilta tietoa löytyiskin, mutta en äkkiseltään löytänyt. jotenkin semmoinen mielikuva on jäänyt joskus aiemmin, että corrado g60:iin löytyy kyllä ja helposti, mutta mites golfiin? Ja kysytääs samalla asiaa, joka ei ole valjennut, eli onko noita g60 golfeja alunperin, sekä moottorin päällä olevilla välijäähdyttimillä, sekä tolleen, kun toi oma, eli välijäähdytin on siellä keulalla "normaalisti"? en ole autoon ehtinyt vielä hirveästi perehtymään, sen verran purin keulaa, että sain ahtimen irti huoltoon toimittamista varten. se ei ollutkaan helppo homma, kun joku oli aiemmin muljannut kuuskolopultit pahimmista paikoista.. autosta olis tarkoitus tehdä semmoinen suht alkuperäinen ja poistaa pikku tuningit, millä joku on ehtinyt autoa raiskaamaan. D2 alustasarja on ostettuna, sekä bbs:n onko ne nyt rm vanteet, niihin tarvis vielä leveämmät kehät hommata jostain. No nythän tähän alkaa tulemaan liikaa tekstiä, tarvis harkita, josko jonkinlaisen projektikertomuksen tonne muualle jaksais väsätä. Mutta kiitos jo etukäteen vinkeistä, toi putkisto tosiaan tarvis kaiken muun ohella päivittää varmaan. Vai onko golfissa jo tarpeeks hyvä pakosarja perusvirityksille, pienemmälle ahdinpyörälle ja putkistolle lähinnä siis?

w!rd
-
Viestit: 339
Liittynyt: 21.8.2009 19:02

ViestiKirjoittaja w!rd » 3.5.2011 18:43

En osaa muihin kysymyksiin vastata kun ei ole kauheasti kokemusta g-ladereista mutta semmoinen käsitys itselläni on, että coolerin pitäisi olla golffissa siinä koneen päällä eikä keulalla, kuten esim g60 koneisissa passateissa ja ilmeisesti myös corradoissa on.

samza
ffp jäsen
Viestit: 1616
Liittynyt: 29.5.2004 15:40
Viesti:

ViestiKirjoittaja samza » 3.5.2011 19:15

pakosarjaksi käy sama kun corradoon, mutta ellei entinen ole rikki niin ainakaan ensimmäiseksi en alkais sitä vaihtamaan.. Toki ei siitä mitään haittaakaan ole.
Ja noi välijäähyt menee golffeissa silleen, että mikäli on ilmastointi, niin silloin välijäähy on siinä koneen päällä se kaukalo. Jos taas ei ole ilmastointia niin sitten on se kohtalaisen kokoinen keulacooleri..

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 3.5.2011 19:58

Jos taas ei ole ilmastointia niin sitten on se kohtalaisen kokoinen keulacooleri..

Taitaa olla kaksi eri vaihtoehtoa keulallekin. se postimerkin kokoinen lokarin sisässä tai Rallyen iso keulakuuleri.

sama
-
Viestit: 10
Liittynyt: 11.11.2008 15:18

ViestiKirjoittaja sama » 4.5.2011 1:42

ok, jotain tämmöistä mä muistelinkin/epäilin. autossa vaan on kiinni se isohko keulacooleri ja sit mulla on toinen samanlainen, joka tuli toisen koneen mukana, minkä joskus jostain syystä nurkkaan ostin, ilmeisesti ehjän ahtimen takia. ei ole nyt keulassa osia paikoillaan, mutta mun mielestä se valomaski, mikä mullakin on, missä ei ole lisäpitkiä, on aika ruman näköinen.. haluisin siihen laittaa sen nelivalomaskin, mutta muistelisin katselleeni joskus, että mahtaako sitä saada siihen mahtumaan ton isomman coolerin kanssa, ahdasta lienee. kiitos pakosarja ajatuksista, voi olla, että jätän sen sinne, mutta muuten ajattelin siihen laittaa jonkun laadukkaan putkiston, kun saan aikaiseksi sen jostain hommata.

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 4.5.2011 10:08

Taitaa olla kaksi eri vaihtoehtoa keulallekin. se postimerkin kokoinen lokarin sisässä tai Rallyen iso keulakuuleri.

Rallyessä oli isompi keulacooleri, tavis Golffeissa oli ilmastoimattomissa pikkaisen pienempi keulacooleri (pari senttiä kapeampi tjsp) ja ilmastoiduissa pieni cooleri oli vinosti vaihdelaatikon päällä akun vieressä. Pikkuvälijäähdytintä lokasuojan sisällä oli vain Corradoissa ja Passateissa.

vitor
-
Viestit: 123
Liittynyt: 8.11.2009 17:54

ViestiKirjoittaja vitor » 13.5.2011 20:00

tuo g60 pakosarja on kyllä paskimmasta päästä,ahtaat kanavat ja jyrkät mutkat.lisäksi ne tuppaa aika usein halkeilemaan,peltisarja kunnollisella lämmöneristyksellä(black satin+thermotech)ni eron huomaa varmasti.

sama
-
Viestit: 10
Liittynyt: 11.11.2008 15:18

ViestiKirjoittaja sama » 14.5.2011 11:52

ok, kiitos mielipiteistä ja tiedoista. kai ton pakosarjankin vaihtaa sitten vois.. jotenkin oli vaan semmoinen mielikuva, että corradon pakosarja ei sovi golfiin.. mutta taidan muistaa väärin.

MXU
-
Viestit: 437
Liittynyt: 2.5.2005 23:04

ViestiKirjoittaja MXU » 14.5.2011 19:38

Onkos tuosta "eron huomaa varmasti" jotain ihan konkreettista...? Itselle ei aikanaan tullut peltisarjaa hankittua kun pääsi melko hyviin tuloksiin vakiolla.. (pieni siivous sisäpinnoille ja kanavien kohdistus...)

vitor
-
Viestit: 123
Liittynyt: 8.11.2009 17:54

ViestiKirjoittaja vitor » 14.5.2011 21:27

peltisarjalla tulos olisi varmasti ollut vielä parempi:)

MXU
-
Viestit: 437
Liittynyt: 2.5.2005 23:04

ViestiKirjoittaja MXU » 14.5.2011 23:09

Ois varmaan hieman parantunut mut ei jäänyt itselle ainakaan sellainen fiilis et tuo vakiopakosarja ois mitenkään erityisen huono...


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa