Golf Country

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

Rautsi
-
Viestit: 12
Liittynyt: 5.3.2014 18:59

Golf Country

ViestiKirjoittaja Rautsi » 18.3.2014 17:51

Viimeksi muokannut Rautsi, 18.3.2014 18:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Rautsi
-
Viestit: 12
Liittynyt: 5.3.2014 18:59

ViestiKirjoittaja Rautsi » 18.3.2014 18:23

Juuri rullasin 400tkm mittariin eikä tunnu missään, ainoastaan flekti heitti lusikan nurkkaan ja neliveto ei toimi pakilla. Pitää tässä alkaa laitteleen kuntoon kun aikaa löytyy ja vähän omaan silmään paremmin istuvaksi kohtuudella tietenki.

Piedro
-
Viestit: 725
Liittynyt: 4.11.2009 7:31

ViestiKirjoittaja Piedro » 18.3.2014 18:57

Olikos se ihan ominaisuus että pakilla mennään vain etuvedolla vai pitäisikö sanoa että etutyönnöllä kun taaksepäin mennään?

Rautsi
-
Viestit: 12
Liittynyt: 5.3.2014 18:59

ViestiKirjoittaja Rautsi » 18.3.2014 19:02

Perässä on magneettiventtiili johon tulee alipaine niin sen pitäis pakin kytkiessä lukita perä niin että se vissiin jotenki ohittaa ton visco kytkimen. Jännite sinne tuli mutta mitään ääntä ei kuulunu ja alipaineesta en vielä tiiä että onko letku poikki tai muu vuoto jossain välillä.

Cokkeli
-
Viestit: 187
Liittynyt: 23.3.2008 9:35

ViestiKirjoittaja Cokkeli » 21.3.2014 21:29

Neliveto toimii siten että kun pistät pakin päälle niin vaihdelaatikon kyljessä olevassa kytkimestä.lähtee jännite takaperässä olevalle solenoidille joka lukitsee vapaarattaan ja hieman matkaa peruutettua(20-30cm) lukitsee sen. Lukko pysyy päällä muistaakseni niin kauan kunnes 3 vaihde on ohitettu( jos jää jumiin nii. Pystyy herjaamaan auto nelivedolla). Eli viskoa ei ohiteta missään vaiheessa. Nelivedon toiminta myös riippuu viskon kunnosta ja sen solenoidia kunnosta ja siitä että alipaine letkut on ehjät, mutta jos niissä vikaa niin käyntiin olisi huono.



Pakkikytkimiä,ei saa uusia erään mistään. Pystyt sen toiminnan tarkistamaan siitä että peruutus valot syttyy. Pystyt tod näk korjaamaan vanhan käyttämällä hyväksesi toisen 5lovisen laatikon kytkintä. Eli leikkaa ja liimaa hommaa. Vwsyncro foorumilla Chris S myy sulle korjatun kytkimen asevelihintaan.

Itsellä on visko. Huolto menossa(kokeellinen).

Jos haluaa vähän voimaa lisää nii. Homma PF tai PB moottorisen golfin ruisku boksi ja säädä sytkä kohdilleen. Muuttu auto hieman urheilullisemmaksi.

weasel
-
Viestit: 3392
Liittynyt: 23.7.2003 15:37

ViestiKirjoittaja weasel » 21.3.2014 22:24

Jäätävän rumia, mutta hienoa että joku huolehtii näistäkin..

Jotain oem henkistä vannetta alle? Tai jotain muuta kivaa, BBS, O.Z,.. ja ilmapussit niin saa tonttiin.

eGetin
-
Viestit: 98
Liittynyt: 13.1.2008 23:02

ViestiKirjoittaja eGetin » 22.3.2014 0:46

Jos täytyy saada auto tonttiin niin ehkäpä ei kannata Golf Countryä hommata alkuunsakaan. Koko auton pointtihan on tuossa maavarassa eikä sitä millään virityksillä kannata lähteä pilaamaan.

weasel
-
Viestit: 3392
Liittynyt: 23.7.2003 15:37

ViestiKirjoittaja weasel » 22.3.2014 12:15

Onhan niitä Allroadejakin tontitettu ihan hyvällä menestyksellä ..:)

p0wer
-
Viestit: 1776
Liittynyt: 13.8.2004 12:08
Viesti:

ViestiKirjoittaja p0wer » 22.3.2014 13:10

Hieno Country! Joskus tällaisen vielä omistan elleivät kerkeä kuolla sukupuuttoon ennen sitä. Saakohan noita korotettua alkuperäisestään kohtuu vaivalla? Ainahan maavaraa enemmänkin voisi olla. Jäätävän hieno on silti, tommoisenaankin.

Jonde
-
Viestit: 2086
Liittynyt: 23.7.2003 12:23

ViestiKirjoittaja Jonde » 22.3.2014 16:12

Tehtaalta sai 40mm kittiä eli uudet jouset, sillä nousee vielä kivasti lisää.
Jos jollain on tarve saada omistukseensa tälläinen, niin tuossa yksi ylimääräinen omalta pihalta.
Kuva
Viimeksi muokannut Jonde, 23.3.2014 18:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Cokkeli
-
Viestit: 187
Liittynyt: 23.3.2008 9:35

ViestiKirjoittaja Cokkeli » 23.3.2014 9:06

ilmeisesti jotku Audi 100 jouset nostaa 20-30mm. mulla on takana ilmeisesti jotkut ja bilsteinin muokatut iskarit.

on nää hienoja autoja.

mites jonde olet tuon kantrin noin siistiksi saanut?

Jonde
-
Viestit: 2086
Liittynyt: 23.7.2003 12:23

ViestiKirjoittaja Jonde » 23.3.2014 11:22

Eihän toi vaatinut kun pirun hyvän lähtökohdan, eli ruosteettoman korin ja sitten 30h pesua ja puunausta ympäriinsä.

Rautsi
-
Viestit: 12
Liittynyt: 5.3.2014 18:59

ViestiKirjoittaja Rautsi » 23.3.2014 14:33

Onkojan kuin kallis lysti tilata tehtaalta se kitti? Heräs mielenkiinto :D

Cokkeli
-
Viestit: 187
Liittynyt: 23.3.2008 9:35

ViestiKirjoittaja Cokkeli » 23.3.2014 14:36

taitaa se kitti olla normi syncro golffiin.

Jonde
-
Viestit: 2086
Liittynyt: 23.7.2003 12:23

ViestiKirjoittaja Jonde » 23.3.2014 16:40

Seikelin valmistama +40mm kitti oli ovh jotain lähemmäs 3ke, ja en tiedä saako sitä edes tilattua enää.

Cokkeli
-
Viestit: 187
Liittynyt: 23.3.2008 9:35

ViestiKirjoittaja Cokkeli » 23.3.2014 20:16


Rautsi
-
Viestit: 12
Liittynyt: 5.3.2014 18:59

ViestiKirjoittaja Rautsi » 25.3.2014 21:41

No nyt kävi kalpaten koska mulla jumi kone öljypumpun tehtyä kepposet... Joten voi vihjassa jos jollain olisi sopivaa tekniikkaa lojumassa voisin huolia myös 1.6TD koneenkin vermeineen.

Cokkeli
-
Viestit: 187
Liittynyt: 23.3.2008 9:35

ViestiKirjoittaja Cokkeli » 25.3.2014 22:20

haha. mullä kävi viimevuonna ihan sama. ebaystä ostin koneen apulaitteineen. 200 e plus 100e rahti. onko se dieselöinti ihan fiksua? voiman siirto joutuu koville sen riisselin väännön kanssa.

Rautsi
-
Viestit: 12
Liittynyt: 5.3.2014 18:59

ViestiKirjoittaja Rautsi » 25.3.2014 22:25

Ei se välttämättä niin fiksua mutta jos alkais innostaan projekti hommiin niin kait tuota voiman siirtoakin pystyy vahvistaan.

Rautsi
-
Viestit: 12
Liittynyt: 5.3.2014 18:59

ViestiKirjoittaja Rautsi » 26.3.2014 9:37

Kaverilla olis 2.0 gti tekniikka mk3 golfissa... ja olis 1.8 gt tekniikkakin tiedossa... alanpa tästä siirtymään projekti osioon pikkuhiljaa.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 26.3.2014 11:48

1.8 GT tekniikkahan on mopompi kuin tuo Countryn alkuperäinen (GT on tavallinen 1.8 kaasarikone, 90 heppaa).

Cokkeli
-
Viestit: 187
Liittynyt: 23.3.2008 9:35

ViestiKirjoittaja Cokkeli » 26.3.2014 12:06

niin siis countryssä on sama kone kuin 8v gti golffissa. pakoputken downpipe on eri ja katti. paremmin virtaavampia ehkö jopa. eli etsit 8v gti tekniikan ja ruiskun ecun niin ssulla hurjat 112hv vs vanha 98.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 26.3.2014 14:46

Gtissä on myös +2mm isommat imuvenat kuin muissa.

Cokkeli
-
Viestit: 187
Liittynyt: 23.3.2008 9:35

ViestiKirjoittaja Cokkeli » 26.3.2014 16:02

jotenkin mulla on se käsitys että coyntryn 1p moottori on 100% sama kuin Gtin pf tai pb, siis mekaanisesti.

etka ainakin antaa saman numeron 8v gtin imuvenoille kuin 1p koneessa.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 26.3.2014 17:46

Joo eli tarkennus, 112hp koneissa on ne isommat vs 90hp yms. Ja PG taitaa myös olla isommat imuvenat.

Rautsi
-
Viestit: 12
Liittynyt: 5.3.2014 18:59

ViestiKirjoittaja Rautsi » 26.3.2014 19:16

Millanen homma se olisi jos heittäisin 2litran kasitappi gti koneen paikalleen (115hp) täytyyköhän tehä joitain muutoksia esim. jarrujen suhteen katsastukseen? vai meneekö ihan nuin vain läpi.

Cokkeli
-
Viestit: 187
Liittynyt: 23.3.2008 9:35

ViestiKirjoittaja Cokkeli » 26.3.2014 19:22

Nii sii se 90 heppanen ei ole edes digifant moottori.

Saat sinne minkä tahansa moottorin jos siitä löytyy noi kierteet, muuten joutuu tekemään sovitteita. Noi on siis kulmavaihteen kiinnitys/tuenta pisteet.

Kuva
Viimeksi muokannut Cokkeli, 26.3.2014 19:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Rautsi
-
Viestit: 12
Liittynyt: 5.3.2014 18:59

ViestiKirjoittaja Rautsi » 26.3.2014 19:26

Joo ei ole ei... se on pois vaihtoehdoista

Rautsi
-
Viestit: 12
Liittynyt: 5.3.2014 18:59

ViestiKirjoittaja Rautsi » 26.3.2014 19:33

Niin ja sopiiko tuo 2litran kone ylipäätään koko autoon tai lootaan?

Cokkeli
-
Viestit: 187
Liittynyt: 23.3.2008 9:35

ViestiKirjoittaja Cokkeli » 26.3.2014 19:38

Tuossa on vähän listaa mikä sopii ja mikä ei. Kaikki sähköt jne on sitten eri asia.

http://www.vwsyncro.co.uk/data/forums/t ... PIC_ID=981


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa