OskuA:n Alfa 159 LowLine
Valvoja: ffp jäsenet
OskuA:n Alfa 159 LowLine
Pannaanmpa tämä nyt tännekin, en ihan sataprosenttisen luopioksi ole kuitenkaan alkanut. Onhan tuolla tuo keskeneräinen 86c Coupe.
Alfa Romeo 159 1.9JTDm
Manuaali
Etuveto
254tkm
Alfan suunnitelmia:
- Aidot BBS LM leveillä lipeillä
- Pussit?
- Sähkösäätöiset penkit?
- TI helmat
- Kaikki paikat viimesen päälle kuntoon mm. uudet Alfa merkit, finnittömät kilvet, autoliikkeen kilventaustan poisto ja sen sellasta.
- Punaiset nahkapenkit?
Autoon nyt lähiaikoina tehtyä huoltoa:
- Laturi 200tkm
- Ahdin 240tkm
- Hehkut 240tkm
- Jakopää 252tkm
- Öljynvaihto @ Team F40 253tkm
Laittelu alkaa vasta kesämmällä, nyt vaan ajellaan :)
Nykykunto:
Valot pitää hioa myös ja kiillotella. Päälle sitten joku hiukan UV-suojaa omaava pinnoite. Ehkä joku Ceramic pinnoite. Mahtuu sentään rotaryn koneella hiomaan ja kiillottaa, kunhan varoo reunuksia.
Vähän rumasti liitetty..
Odotan kyllä kevättä että pääsee hinkkaa ja kiillottelee paikkoja. Ei ole nyt tiloja.. Tarkoitus keväällä vuokrata tuosta yhdestä valmistuvasta hallista tila.. Ja täytyy tunnustaa, että on hyvä ajaa. Ei turhaan Alfistit kehu.
Alfa Romeo 159 1.9JTDm
Manuaali
Etuveto
254tkm
Alfan suunnitelmia:
- Aidot BBS LM leveillä lipeillä
- Pussit?
- Sähkösäätöiset penkit?
- TI helmat
- Kaikki paikat viimesen päälle kuntoon mm. uudet Alfa merkit, finnittömät kilvet, autoliikkeen kilventaustan poisto ja sen sellasta.
- Punaiset nahkapenkit?
Autoon nyt lähiaikoina tehtyä huoltoa:
- Laturi 200tkm
- Ahdin 240tkm
- Hehkut 240tkm
- Jakopää 252tkm
- Öljynvaihto @ Team F40 253tkm
Laittelu alkaa vasta kesämmällä, nyt vaan ajellaan :)
Nykykunto:
Valot pitää hioa myös ja kiillotella. Päälle sitten joku hiukan UV-suojaa omaava pinnoite. Ehkä joku Ceramic pinnoite. Mahtuu sentään rotaryn koneella hiomaan ja kiillottaa, kunhan varoo reunuksia.
Vähän rumasti liitetty..
Odotan kyllä kevättä että pääsee hinkkaa ja kiillottelee paikkoja. Ei ole nyt tiloja.. Tarkoitus keväällä vuokrata tuosta yhdestä valmistuvasta hallista tila.. Ja täytyy tunnustaa, että on hyvä ajaa. Ei turhaan Alfistit kehu.
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
Joo sedanina ei oikeen uppoa, farkuista muotoilultaan kyllä parhaita. Pläräillyt googlen hakukonetta muutaman aika yksikön taas. Yhden puljongn löysin, joka luultavimmin saisi myytyä pussisetin, nimittäin HPS-Air ride.
http://hps-airride.com/hps_bilder/03_pr ... on2010.pdf
http://hps-airride.com/hps_deutsch/04_s ... a_159.html
http://hps-airride.com/hps_bilder/03_pr ... on2010.pdf
http://hps-airride.com/hps_deutsch/04_s ... a_159.html
En viittiny kun sillä ollut enää sellasta rahallista arvoa, ja halusin farkkua. Eikä siitä ollut oikeen sillä diesel etuvetotekniikalla aineksia harrasteautoksikaan. Pussit maksaa sen Passatin verran kuitenkin, orkkiskuntoisena.
Voisitko paljastaa, että miltä osin tämä etuvetodiiselitekniikka on mielekkäämpi harrasteaihio kuin passatin vastaava? Rahallisen arvon suhteen tää kyl on selvästi kiitollisempi kohde, onhan tässä suuremmat mahdollisuudet lisätä arvonalenemaa tuunaamalla.
Omaan silmään hienompi, hiljaisempi commonrail moottrori, farmari. Vanhalla Passatilla ajettu hirveästi, teknisesti toimi mutta nitinää ja natinaa kuului. En tätäkään aio teknisesi mitenkään kutitella, softaus korkeintaan. Mutta se 600tkm ajettu 100hp ei enään inspiroinut. Ja puhun siis omasta Passatistani, en yleisesti. Passat on hieno ja toimiva auto. Oma vaan oli jo niin kauan maailmaa nähnyt. Ja siinä minun Passatissa ei olisi ollut enää harrasteltavaa, pussit ja vanteet? Ei se niillä olisi paljoa muuttunut. Viritelläkään sitä ei etuvetoisena olisi jaksanut. Arvonalenema on karu totuus.
Tärkeimmät kriteerit, vrt. omaan Passattiini/yleisesti:
- Commonrail, hiljaisempi mitä VW:n commonrail
- Farmari
- Erilaisempi muotoilu virkistää, vrt. Saksa ja Italia
- Ajettavuus
- Harvinaisuus, Passat on niin kovin yleinen
- Turvallisempi, 159 koriltaan vääntöjäykimpiä, 8 airbagia, huippupisteet euroncapista
- Vaihtelu virkistää, katsoin vaihtoehtoina myös 3C farkku Passattia, mutta päädyin kuitenkin Alfaan lopulta. En pidä 3C:tä yhtä hyvänä tuotteena, vrt. 3BG koriin.
Siinä tarkka selvitys, joskus sitä vaan on mukava kokeilla vähän muutakin :)
Tärkeimmät kriteerit, vrt. omaan Passattiini/yleisesti:
- Commonrail, hiljaisempi mitä VW:n commonrail
- Farmari
- Erilaisempi muotoilu virkistää, vrt. Saksa ja Italia
- Ajettavuus
- Harvinaisuus, Passat on niin kovin yleinen
- Turvallisempi, 159 koriltaan vääntöjäykimpiä, 8 airbagia, huippupisteet euroncapista
- Vaihtelu virkistää, katsoin vaihtoehtoina myös 3C farkku Passattia, mutta päädyin kuitenkin Alfaan lopulta. En pidä 3C:tä yhtä hyvänä tuotteena, vrt. 3BG koriin.
Siinä tarkka selvitys, joskus sitä vaan on mukava kokeilla vähän muutakin :)
Aa niistä ei löydy TÜV hyväksyntää, perse.. Ei ne ole vielä vastannutkaan, mutta hyvä tietää. TÜVin saa toki hankittua paperille jollain konstilla, mutta ei viitsis alkaa kepulinonsteihin.
210hp 2.4JTDm nelivedolla olis kyllä kelvannut. Hinta ei :)
arc: Tämän sisustassa ei ole muutettavaa, Enkä enää jaksaisi sitä ruljanssia, kauhee homma ja päänvaivaa. Tällä haavaa suunnitteilla ainoastaan TI:n poljinpinnat ja orkkis kangasmatot. Ei muuta. Siihen se sitten jää. Harrasteautot erikseen, koitan olla sekoittamatta niitä, ainakaan kovin pahasti. Käyttäauton pitää pysyä paremmin ajettavana (pussit). Ettei koko ajan raavi maata..
210hp 2.4JTDm nelivedolla olis kyllä kelvannut. Hinta ei :)
arc: Tämän sisustassa ei ole muutettavaa, Enkä enää jaksaisi sitä ruljanssia, kauhee homma ja päänvaivaa. Tällä haavaa suunnitteilla ainoastaan TI:n poljinpinnat ja orkkis kangasmatot. Ei muuta. Siihen se sitten jää. Harrasteautot erikseen, koitan olla sekoittamatta niitä, ainakaan kovin pahasti. Käyttäauton pitää pysyä paremmin ajettavana (pussit). Ettei koko ajan raavi maata..
Täytyy kysäistä tota TÜV juttua. Soittelen huomenna Lowtoysille niin katsotaan jos sieltä löytyis sopiva setti. Noissa pussiseteissa HPS:llä on iskunvaimennuksen jäykkyydensäätö siinä iskaritolpan päässä. Elektroninen olis kyllä komja, mutta tähän hiukan rajalliset mahdollisuudet ylipäätänsä saada noita.
Mites noi pussit normaaliajossa? Onko ihan mukavia? Vai onko saman verran eroja kuin coilareissakin? Ilmahommat mulle vielä meinaan ihan tuntematonta aluetta.
Mites noi pussit normaaliajossa? Onko ihan mukavia? Vai onko saman verran eroja kuin coilareissakin? Ilmahommat mulle vielä meinaan ihan tuntematonta aluetta.
Alas mentäessä paineita lasketaan pienemmäksi, eli luonnollisesti pussi pehmenee. Eipä noilla pussitetuilla vehkeillä ala-asennossa ole tarkoituskaan rataa lähteä kiertämään...
Tietty se sun kokonaisuus vähän ratkaisee, eli jos ala-asento on apurunko maassa, niin paineet voi olla jo ihan ns. kovaa ajettavalla tasolla muutaman sentin maavaralla. It's up to you. Mutta kyllä jokainen pussitettu laite mitä oon ajanut / kyydissä ollut, on ollut normaalilla ajokorkeudella (6-10cm maavaralla) tosi mukavaa kyytiä tarjoava. Alemmas mennessä saa sitten kaarteissa, liikenneympyröissä, kadunkulmissa jne himmailla aika tosissaan, ettei etukaaret ole rullalla. Tästäkin on kokemusta. :D
Tietty se sun kokonaisuus vähän ratkaisee, eli jos ala-asento on apurunko maassa, niin paineet voi olla jo ihan ns. kovaa ajettavalla tasolla muutaman sentin maavaralla. It's up to you. Mutta kyllä jokainen pussitettu laite mitä oon ajanut / kyydissä ollut, on ollut normaalilla ajokorkeudella (6-10cm maavaralla) tosi mukavaa kyytiä tarjoava. Alemmas mennessä saa sitten kaarteissa, liikenneympyröissä, kadunkulmissa jne himmailla aika tosissaan, ettei etukaaret ole rullalla. Tästäkin on kokemusta. :D
Täyä ajattelin justiinsa että voi olla matalalla hiukan "löysähköt". Jomeilla joudtoa oli tosiaam se 3cm kaupunkirullailussa. Pitäis keksiä joku kikka, että sais kunnolla jäykkyttä ala-asentoon, säädettävä tolppa nyt on yksi asia toki, mutta ei se pussien pehmeyttä poista.. Ehdotuksia saa antaa niin voi jatkaa suunnittelua.
Niin leveät kuin mahtuu, käänteisellä pulttauksella niin näkyy huulta ja steppiä enemmän. Olisko taakse 10-11" ja eteen 9-10"? Karkeita arvioita. En vielä tiedä Alfan vannelukemista :)
Ja mikä on kenenkin mielestä leveä, mä en ole tottunut sellasiin kunnon lippivanteisiin. Aina ostanu jotain repsuja. Vanhoissa BBS LM repsuissa oli 9,5x19 koossa huulta noin 6-7cm. Sais. Sen kympin sais olla ja stepillä näyttää leveämmältä. Repsuissa ei ollut steppiä lainkaan.
Ja mikä on kenenkin mielestä leveä, mä en ole tottunut sellasiin kunnon lippivanteisiin. Aina ostanu jotain repsuja. Vanhoissa BBS LM repsuissa oli 9,5x19 koossa huulta noin 6-7cm. Sais. Sen kympin sais olla ja stepillä näyttää leveämmältä. Repsuissa ei ollut steppiä lainkaan.
Viimeksi muokannut OskuA, 18.12.2013 7:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
En, on ihan tarpeelliset. Mustina olen kyllä miettinyt. Ihan auki koko juttu vielä. Ehdotuksia saa antaa.
Selvitin org. vannekoon 7,5x17 ET41. Eikä kovin sisässä ole. Olisko 9,5" eteen ja 10" taakse aika realistinen?
EDIT2: http://www.vannehaku.fi/39545/bbs-lm-19 ... nivanteet/
Aika passelit. Hintakaan kuntoon nähden ole ollut kauhea. Jako olis pitänyt olla 5x112, menis vielä epäkeskoilla. Ei niillä paria milliä enempää taida mennä?
EDIT3: nettiautossa yksi myynnissä repsuilla 8,5" ja 9,5". Eikä kovin ulos näytä tulevan. Uskoisin että menee tosiaan eteen toi 9 ja taakse 10 hiukan matalempana.
Selvitin org. vannekoon 7,5x17 ET41. Eikä kovin sisässä ole. Olisko 9,5" eteen ja 10" taakse aika realistinen?
EDIT2: http://www.vannehaku.fi/39545/bbs-lm-19 ... nivanteet/
Aika passelit. Hintakaan kuntoon nähden ole ollut kauhea. Jako olis pitänyt olla 5x112, menis vielä epäkeskoilla. Ei niillä paria milliä enempää taida mennä?
EDIT3: nettiautossa yksi myynnissä repsuilla 8,5" ja 9,5". Eikä kovin ulos näytä tulevan. Uskoisin että menee tosiaan eteen toi 9 ja taakse 10 hiukan matalempana.
-
- -
- Viestit: 1219
- Liittynyt: 31.10.2004 21:43
Perushuoltelua tänään. Tuulilasinpesimen mekanismi oli ottanut damagea, muovi oli haljennut.
Hajottamolta löytyi 70tkm ajetusta 159:stä passeli palikka. Hintakaan ei ihan kauhea ollut, satasesta tippui kahdeksaan kypään.
Moottori paikoillaan uudessa mekanismissa.
Autoon vaihdettiin tosiaan uusi tuulilasi ennen ostoa, olisiko ikkunan vaihtaja kussut vai joku vanhempi juttu? Mä inhoan noita räpeltäjiä, miksi ei voi ostaa uutta kumia tuohon? Ilmeisesti ne pari kumitappia poikki ja päätetty laittaa Sikalla kiinni.. Täytyy laittaa vaihdettavien osien listaan.
Hajottamolta löytyi 70tkm ajetusta 159:stä passeli palikka. Hintakaan ei ihan kauhea ollut, satasesta tippui kahdeksaan kypään.
Moottori paikoillaan uudessa mekanismissa.
Autoon vaihdettiin tosiaan uusi tuulilasi ennen ostoa, olisiko ikkunan vaihtaja kussut vai joku vanhempi juttu? Mä inhoan noita räpeltäjiä, miksi ei voi ostaa uutta kumia tuohon? Ilmeisesti ne pari kumitappia poikki ja päätetty laittaa Sikalla kiinni.. Täytyy laittaa vaihdettavien osien listaan.
Auto kävi tänään kiillotettavana, lähti kutakuinkin kaikkialta naarmut pois paitsi takaluukun alareunasta ja konepellistä. Ei kaveri uskaltanu myllyttää niitä kaikkia pois varmaan. No hieno ja hyvä tuli, näin talvea suojaamaan, kuviakin täytyy räpsiä kun ilmat paranee.. Keväällä kattoo sitten jotain pinnotusta oikeen päälle. Sais kiiltää kunnolla.
Tammikuussa täytyy pävitellä ajovalot.
- Umpioiden hionta, kiillotus, pinnoitus
- 4300K 35w D1S -> 6000K 55w D2S
Pitäisi valotehon jonkinverran parantua, sitten ne näyttää kauhean alas, pitää hiukan nostaa ja koittaa olla häikimättä muita.
EDIT: Noh auringossa katsottuna näyttää pinta kyllä siltiä, että pitää itse antaumuksella kiillottaa. Ja samalla korjata kiveniskemää takapyörien edestä. Ensin auton värikodilla liukkaria, hieroo sen koko kiveniskemäalueelle -> vesihioo, väri jää vaan kuoppiin -> lakkaa päälle -> vesihionta ja kiillotus -> kiveniskuteippiä (Lamin-X kirkas kalvo).
Hieroin HD-Waxia auton pintaan ja ovenväleihin. Vähän "fillaa" pintaa. Kyljet ihan ok:sti tehty. Konepelti, katto, etulokarit, puskurit ja katto naarmuiset edelleen. Konepellissä sen verran kiveniskemää, että jos en saa korjattua kaikkia niin maalarille konepelti.
No joo. Pääsen autoa kunnolla myllyttelee ja kunnostelemaan vasta kun hankin tallipaikan, abaut kevät-kesällä.
Kiillottelin pakoputken päät, jipii.
Kuvat on nyt vähän karmeen laatusta, hämärässä iPhonella + photoshopilla koitta korjailla..
Onko hyvää laatua tekeviä maalareita foorumilla? Hinta-arvio kiinnostaisi, pyöritään varmaan 300-400e nurkilla töineen?
Tammikuussa täytyy pävitellä ajovalot.
- Umpioiden hionta, kiillotus, pinnoitus
- 4300K 35w D1S -> 6000K 55w D2S
Pitäisi valotehon jonkinverran parantua, sitten ne näyttää kauhean alas, pitää hiukan nostaa ja koittaa olla häikimättä muita.
EDIT: Noh auringossa katsottuna näyttää pinta kyllä siltiä, että pitää itse antaumuksella kiillottaa. Ja samalla korjata kiveniskemää takapyörien edestä. Ensin auton värikodilla liukkaria, hieroo sen koko kiveniskemäalueelle -> vesihioo, väri jää vaan kuoppiin -> lakkaa päälle -> vesihionta ja kiillotus -> kiveniskuteippiä (Lamin-X kirkas kalvo).
Hieroin HD-Waxia auton pintaan ja ovenväleihin. Vähän "fillaa" pintaa. Kyljet ihan ok:sti tehty. Konepelti, katto, etulokarit, puskurit ja katto naarmuiset edelleen. Konepellissä sen verran kiveniskemää, että jos en saa korjattua kaikkia niin maalarille konepelti.
No joo. Pääsen autoa kunnolla myllyttelee ja kunnostelemaan vasta kun hankin tallipaikan, abaut kevät-kesällä.
Kiillottelin pakoputken päät, jipii.
Kuvat on nyt vähän karmeen laatusta, hämärässä iPhonella + photoshopilla koitta korjailla..
Onko hyvää laatua tekeviä maalareita foorumilla? Hinta-arvio kiinnostaisi, pyöritään varmaan 300-400e nurkilla töineen?
Itse ollut varsinkin 156 muotoilun ystävä ja yhden sellaisen meinasin jo vahingossa ostaakkin, onneksi tulin järkiini 2.5 v6 kone olisi ensiksi ajaessaan vienyt bensaa suurimman osan rahoista ja huollot sitten loput, 59 varmaan alkaa olemaan jo sellainen että kaikki ne 56 sähköhaamut on saatu tapettua.
Mutta mites toi takakontti, onko kuljetustarve millaista? ainakin jossain arvostelussa haukuttu aika mitättömäksi ja vaikeasti lastattavaksi mutta miten olet itse kokenut?
Mutta mites toi takakontti, onko kuljetustarve millaista? ainakin jossain arvostelussa haukuttu aika mitättömäksi ja vaikeasti lastattavaksi mutta miten olet itse kokenut?
Takakontissa on mulle tarpeeksi tilaa. Ei se mikään kauhean iso ole ja siinä
On ~20cm kynnys, kuten sedaneissa. Toisaalti mukava kun se on siinä. Ei mua häiritse. Jos tavaran kuljetustarve on suurempi niin ei oo parhaimmasta päästä. 29er MTB fillari siellä kulkee hybin kun etuvanne on irti. Ei näissä ole sellaisia ominaisuuksia, mitä varttikutosissa :)
On ~20cm kynnys, kuten sedaneissa. Toisaalti mukava kun se on siinä. Ei mua häiritse. Jos tavaran kuljetustarve on suurempi niin ei oo parhaimmasta päästä. 29er MTB fillari siellä kulkee hybin kun etuvanne on irti. Ei näissä ole sellaisia ominaisuuksia, mitä varttikutosissa :)
Ympäristö oli kamalan kirjavan näköistä mustalla pinnalla. Pitäiskö mustaa autoa kuvata jonkun filtterin läpi, mikä vähentäisi heijastuksia vai kuinka
No en tiedä pitäisikö mutta itse oon käyttäny CPL filtteriä, polarisatiota pyörittämällä ainakin saat valita heijastuksen määrää ja jossain määrin että mikä pinta heijastaa..
Joo-o. Hieno peli. Joskus itelläkin kummittelee mielessä joku Q4 Alfa. Nättejä kuin mitkäkin.. Ja joskus jonkunlaisen Alfan puikoissa tullut oltuakin, ja ihan positiivinen mielikuva siitäkin aikoinaan jäi. Kovasti vain taitavat olla aliarvostettuja vekottimia..
Alfat myös yksiä harvoja autoja jotka näyttää erityisen hyviltä ihan OEM vanteilla sopivasti tontitettuna..
Alfat myös yksiä harvoja autoja jotka näyttää erityisen hyviltä ihan OEM vanteilla sopivasti tontitettuna..
Mahtavaa että näitä italialaisia kaunottaria ei kaikki suomalaiset pelkää! Itsellä jätti 156 2.5 V6 sellaisen kaipuun että Pösö on kokoajan myynnissä. Eipä siinäkään mitään vikaa ole, mutta... Alfan jälkeen ei vaan enää mikään tunnu miltään. ;) Eikä ne todellakaan ole niin huonoja autoja mitä väitetään. Paras auto mikä mulla on ollut. No bensaahan se söi varsinkin kaupungissa aivan älyttömästi, mutta oli se sen arvoista.. Mutta pitäähän sitä yksi Volkkarikin joka tallista löytyä.
Mahtavaa! Joko on alfabbs-foorumilla projektikertomusta? ;) edit: Näköjään on. :P
Mahtavaa! Joko on alfabbs-foorumilla projektikertomusta? ;) edit: Näköjään on. :P
Mulla on tuollainen 159 2.4 JTDm Q4 ja oon ollut kyllä tyytyväinen. Lumisella kelillä en ole vielä oikein ehtinyt tuota ajaa, mutta kuivalla tiukemmin kanttaillessa se tuntuu varsin tasapainoiselta. Siinä on viisipyttyinen poikittaismoottori ja takavetopainotteinen Torsen T-3 Twin-tasauspyörästö, jossa on käsittääkseni Torsen- ja etutasauspyörästö samassa yhteydessä(?). Vaihteisto on 6-manuaali.
Muutenkin auto on tukeva, oon kuullut että joidenkin alfistien mielestä jopa liian "saksalainen", mikä on kyllä mulle ihan positiivinen adjektiivi :)
Muutenhan tuossa dieselissä on muillekin merkeille tuttuja murheita, kuten EGR:n ja imusarjan karstoittuminen ja DPF:n liittyvät jutut. 2.4:n on käsittääkseni tietyiltä osin aika ahdas ja siksi kallis huoltaa, eikä polttoainetalous ole parhaasta päästä.
Mielenkiintoista seurata tätä rojektia. Itseäni kiinnostaa myös tuo ajovalojen kiillotus ja kiveniskeymien korjaus. Alfojen maalipinta ei ilmeisesti ole älyttömän hyvä, ja noita kiveniskeymiä tulee helposti, 159:ssä varsinkin takapyöränaukon pullistuksen etuosaan.
Muutenkin auto on tukeva, oon kuullut että joidenkin alfistien mielestä jopa liian "saksalainen", mikä on kyllä mulle ihan positiivinen adjektiivi :)
Muutenhan tuossa dieselissä on muillekin merkeille tuttuja murheita, kuten EGR:n ja imusarjan karstoittuminen ja DPF:n liittyvät jutut. 2.4:n on käsittääkseni tietyiltä osin aika ahdas ja siksi kallis huoltaa, eikä polttoainetalous ole parhaasta päästä.
Mielenkiintoista seurata tätä rojektia. Itseäni kiinnostaa myös tuo ajovalojen kiillotus ja kiveniskeymien korjaus. Alfojen maalipinta ei ilmeisesti ole älyttömän hyvä, ja noita kiveniskeymiä tulee helposti, 159:ssä varsinkin takapyöränaukon pullistuksen etuosaan.
On Alfabbs:lläkin, mutta ei Alfamiehet oikein lämpeä muille projekteille kuin auton ylläpito mahdollisimman Italialaisena (ei madallusta, ei muita kuin Alfan omia vanteita yms.) :)
Tuli noi osatkin vihdoin:
- Uudet Alfamerkit
- Lämpötila-anturi
- Ohjaustehostimen säiliö
Kevättä odotellessa...
Tulevaa:
- Ohjaustehostimen säiliön vaihto ensviikolla
- Laatikosta kytkinakselin laakeri pitää vähän ääntä, sitten joskus kun tekee kytkinrempan niin voi vaihtaa samalla
Tuli noi osatkin vihdoin:
- Uudet Alfamerkit
- Lämpötila-anturi
- Ohjaustehostimen säiliö
Kevättä odotellessa...
Tulevaa:
- Ohjaustehostimen säiliön vaihto ensviikolla
- Laatikosta kytkinakselin laakeri pitää vähän ääntä, sitten joskus kun tekee kytkinrempan niin voi vaihtaa samalla
Viimeksi muokannut OskuA, 18.2.2014 12:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa