mk2 gti 16v -86 Voib lukita- auto myyty
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
mk2 gti 16v -86 Voib lukita- auto myyty
Tulipahan hommattua taas gti, pitkästä aikaa. Litranen polo alkoi ahdistaa ruuhkassa kun ei oikein pysynyt vauhdissa mukana...
Pari varaosa-autoakin tuli hommattu vahingossa.
Tämä kiertolainen löyty nettiautosta, mikkelistä, polo kelpasi välirahalla vaihtoon...ja golfi tuotiin kotiovelle. Helppoa.
Kr-kone, mittarin mukaan 270tkm mennyt.
Auto ei ollut ihan sitä mitä hain.. eli orkkis kuntoinen ;) Siistihän tuo on päällepäin. Joskaan ei miellytä omaa silmää. MAxlookin puskurit ja helmat, siloteltu kontti...
Auto on lähteynyt tehtaalta racing green värisenä, sittemin ollut punainen ja nyt musta. Koppa tuntuu kovalta, tosin maalin allahan voi olla mitä vaan. Näillä näkymin auto saa toistaiseksi jäädä mustaksi.
Tarkoitus on riisua auto lasikuidusta ja laittaa orkkis kuosiin. Tummenukset pois ikkunoista, vakio kontti paikalleen, peilit vaihtoon jne (pikkupuskureita kaipailen)
Ehjä siisti sisusta menossa paikalleen, samalla varaosa-autosta lisää eristettä pohjaan.
17' vanteet jäi oottelemaan kumeja.. alustaa ruuvattin vähän ylemmäs ja auton ajettavuus 14' vanteilla muuttui jo hyväksi.
Varastossa odottelee 256mm etujarrut ja peltisatsi orkkis putkineen mörinä putken tilalle.
Jokunen hetki saatta mennä ennen kun autoon saa mieleisekseen..
Kukahan maalaisi sopivasti etulokarit ja takaluukun?
Pari varaosa-autoakin tuli hommattu vahingossa.
Tämä kiertolainen löyty nettiautosta, mikkelistä, polo kelpasi välirahalla vaihtoon...ja golfi tuotiin kotiovelle. Helppoa.
Kr-kone, mittarin mukaan 270tkm mennyt.
Auto ei ollut ihan sitä mitä hain.. eli orkkis kuntoinen ;) Siistihän tuo on päällepäin. Joskaan ei miellytä omaa silmää. MAxlookin puskurit ja helmat, siloteltu kontti...
Auto on lähteynyt tehtaalta racing green värisenä, sittemin ollut punainen ja nyt musta. Koppa tuntuu kovalta, tosin maalin allahan voi olla mitä vaan. Näillä näkymin auto saa toistaiseksi jäädä mustaksi.
Tarkoitus on riisua auto lasikuidusta ja laittaa orkkis kuosiin. Tummenukset pois ikkunoista, vakio kontti paikalleen, peilit vaihtoon jne (pikkupuskureita kaipailen)
Ehjä siisti sisusta menossa paikalleen, samalla varaosa-autosta lisää eristettä pohjaan.
17' vanteet jäi oottelemaan kumeja.. alustaa ruuvattin vähän ylemmäs ja auton ajettavuus 14' vanteilla muuttui jo hyväksi.
Varastossa odottelee 256mm etujarrut ja peltisatsi orkkis putkineen mörinä putken tilalle.
Jokunen hetki saatta mennä ennen kun autoon saa mieleisekseen..
Kukahan maalaisi sopivasti etulokarit ja takaluukun?
Viimeksi muokannut johankoskinen, 2.9.2013 11:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itsekkin tästä soittelin taannoin, mutta en käynyt edes katsomassa kun hirvitti rälläköidyt ja kuidutetut kaaret.
Mutta kätevämmälle hyvä projekti ja mikä parasta ja tärkeintä niin alkuperäinen geeteeii.
Noh.. ostin sitten itse täysin ruosteettoman, "jota ei tarvitse hitsata ollenkaan".. lopunhan tietää ja tässävaiheessa tämän mustan golffin rälläköidyt takakaaret olisi pieni murhe :)
Mutta kätevämmälle hyvä projekti ja mikä parasta ja tärkeintä niin alkuperäinen geeteeii.
Noh.. ostin sitten itse täysin ruosteettoman, "jota ei tarvitse hitsata ollenkaan".. lopunhan tietää ja tässävaiheessa tämän mustan golffin rälläköidyt takakaaret olisi pieni murhe :)
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
http://sdrv.ms/12uJTiw
http://sdrv.ms/12uKa5e
Siinä pari kuvaa..
Vaikka onkin alkuperäinen.. niin harmittaa tuo värin vaihto..ja ovien vaihto.. En ole rasisti mutta tässä kohti mieluummin vaalea vihreä kun musta ;)
Tosiaan olisi pikkupuskurit ja 204/40/17 kumit hakusessa.
Etulokarit, puskurit, kontti ja helmat menee myyntiin kunhan maalausaikataulu selviää.
Ekaks pitää saada käyttömukavuus kohdilleen. = putki hiljaiseksi, vaihteisto/vaihteensiirtäj kuntoon, sekä perushuollot.
http://sdrv.ms/12uKa5e
Siinä pari kuvaa..
Vaikka onkin alkuperäinen.. niin harmittaa tuo värin vaihto..ja ovien vaihto.. En ole rasisti mutta tässä kohti mieluummin vaalea vihreä kun musta ;)
Tosiaan olisi pikkupuskurit ja 204/40/17 kumit hakusessa.
Etulokarit, puskurit, kontti ja helmat menee myyntiin kunhan maalausaikataulu selviää.
Ekaks pitää saada käyttömukavuus kohdilleen. = putki hiljaiseksi, vaihteisto/vaihteensiirtäj kuntoon, sekä perushuollot.
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
Täällaiset vanteet oottelee kumeja http://sdrv.ms/111Detb
Viikonloppuna sai sentään jotain aikaiseksi.
Orkkispeilit paikalleen, ovipahvien vaihto siisitimipiin, kotelolosuojaus, ovien sisältä mekansimien voitelu.
Sisustan imurointi, penkkien vaihto, etukaiuttimien kytkentä.. Tuli yllättävän hyvä. Penkit ei klenkkaa ja liikkuvat kevyesti. Hanskalokeron alle vaihtui uudemman mallin isolokero. Ja kuskin puolelle alamuovit joissa eristeet polkimille asti.
Matka-ajoon sopivampi ATH-laatikko haetttu, Ekat vaihteet samoilla välityksillä kun 2y laatikossa. Vitonen onkin sitten erillainen, jos kierrokset 80kmh vauhdissa olisi alle 3000rpm.
Rp-koneisen kytkipaketilla pitäisi selvitä, levy ja asetelma samankokoiset, kytkinakselin koko vaan muuttuu. Vetarin laipatkin ovat sopivasti 100mm nin kun gti;ssä. Vieläkun sen ehtisi asentaa.
Viikonloppuna sai sentään jotain aikaiseksi.
Orkkispeilit paikalleen, ovipahvien vaihto siisitimipiin, kotelolosuojaus, ovien sisältä mekansimien voitelu.
Sisustan imurointi, penkkien vaihto, etukaiuttimien kytkentä.. Tuli yllättävän hyvä. Penkit ei klenkkaa ja liikkuvat kevyesti. Hanskalokeron alle vaihtui uudemman mallin isolokero. Ja kuskin puolelle alamuovit joissa eristeet polkimille asti.
Matka-ajoon sopivampi ATH-laatikko haetttu, Ekat vaihteet samoilla välityksillä kun 2y laatikossa. Vitonen onkin sitten erillainen, jos kierrokset 80kmh vauhdissa olisi alle 3000rpm.
Rp-koneisen kytkipaketilla pitäisi selvitä, levy ja asetelma samankokoiset, kytkinakselin koko vaan muuttuu. Vetarin laipatkin ovat sopivasti 100mm nin kun gti;ssä. Vieläkun sen ehtisi asentaa.
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
Noin.
Sitten olisi kaaret ja helmat laitettu. Takakaaret ei oikein istu nätisti kun kaaria on joskus levitetty.. Kaukaa näyttää hyvältä mut läheltä ei niinkään.. Jäävät liian alas ja vähän kuprulle... Sikaliima voisi ehkä pelastaa. Takasisälokarit jäi laittamatta toistaiseksi.
Tipahti auto alemmas aikalailla noitten kaarien myötä. Joutuu miettimään rengastuksen uusiksi. Toi 205/40/17 voi olla vähän liian iso..
Takakontin vaihtoa valmisteltu etsimällä kaikki johdot joita tarvitaan rekkarivaloille ja pyyhkijälle. Pesuri saattaa jäädä pois.
Täällä kuvia http://sdrv.ms/19iUGvg
Sitten olisi kaaret ja helmat laitettu. Takakaaret ei oikein istu nätisti kun kaaria on joskus levitetty.. Kaukaa näyttää hyvältä mut läheltä ei niinkään.. Jäävät liian alas ja vähän kuprulle... Sikaliima voisi ehkä pelastaa. Takasisälokarit jäi laittamatta toistaiseksi.
Tipahti auto alemmas aikalailla noitten kaarien myötä. Joutuu miettimään rengastuksen uusiksi. Toi 205/40/17 voi olla vähän liian iso..
Takakontin vaihtoa valmisteltu etsimällä kaikki johdot joita tarvitaan rekkarivaloille ja pyyhkijälle. Pesuri saattaa jäädä pois.
Täällä kuvia http://sdrv.ms/19iUGvg
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
Hiljaa hyvä tulee...
Vakiokontti paikallaan, sähkötkin toimii. Löytyyköhän keltään takapyyhkijän läpivientiä ja vivustoa? Oma hukassa...
Hattuhyllyn kannakkeet vaihdettu ehjiin.
Laatikonvaihtoa valmisteltu... siirtäjän helat vaihdettu vaihtolaatikkoon. Mk3 välitanko painolla odottaa myös asennusta. Samoin uusi vakiopakoputki.
Jännittää nähdä saako pikkupuskurin, gtin etukaaret ja ison alahuulen sopimaan keskenään.
Vakiokontti paikallaan, sähkötkin toimii. Löytyyköhän keltään takapyyhkijän läpivientiä ja vivustoa? Oma hukassa...
Hattuhyllyn kannakkeet vaihdettu ehjiin.
Laatikonvaihtoa valmisteltu... siirtäjän helat vaihdettu vaihtolaatikkoon. Mk3 välitanko painolla odottaa myös asennusta. Samoin uusi vakiopakoputki.
Jännittää nähdä saako pikkupuskurin, gtin etukaaret ja ison alahuulen sopimaan keskenään.
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
Pidempään on jo vaivannut lämmityslaitteen temppuilu. Puhallussuunnan säätö ei ole toiminut ääriasennoissa.
Pieni purku paljasti vian
Kuvan keskellä näkyvässä mustassa muovissa, joka ohjaa ilmat jaloille löytyi lenkkiavain. Tai muovia irroitaessa kuului kolahdus. Oli vissiin karannut joltain joskus.
Kasaus ja taas toimii.
Pieni purku paljasti vian
Kuvan keskellä näkyvässä mustassa muovissa, joka ohjaa ilmat jaloille löytyi lenkkiavain. Tai muovia irroitaessa kuului kolahdus. Oli vissiin karannut joltain joskus.
Kasaus ja taas toimii.
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
2y-laatikko vaihtui 4t-laatikkoon. Samalla kaikki helat vaihteen siirrosta meni uusiksi. On aika hurja ero keppituntumassa. Vitonen oli hetken hukassa mutta vaihtamalla vikat kaks helaa katos ongelma.
Kulutuspuolikin on kunnossa, 80-90 ajossa ajotietokone sanoo 6,5.
Pakoputki vaihtui vakioon tarvike putkeen. Äänimaailma muuttui hiljaiseksi taas.
Saako katkaistun antennijohhdon ehjättyä millään? Ei huvittaisi vaihtaa koko johtoa kattoantennilta.
Perää pitäisi laskea aavistuksen verran.. niin ei olisi keula niin alhaalla.
Kulutuspuolikin on kunnossa, 80-90 ajossa ajotietokone sanoo 6,5.
Pakoputki vaihtui vakioon tarvike putkeen. Äänimaailma muuttui hiljaiseksi taas.
Saako katkaistun antennijohhdon ehjättyä millään? Ei huvittaisi vaihtaa koko johtoa kattoantennilta.
Perää pitäisi laskea aavistuksen verran.. niin ei olisi keula niin alhaalla.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa