Laitetaanpas tänne hieman omankin auton kuvia ja taustatietoja. Foorumia tullut seurattua anona pitkään aikaan, niin on korkein aika laittaa nimimerkkikin pystyyn.
Auton tekniikkaa paranneltu mm. seuraavanlailla:
-APR Stage III
-Garrett ahdin
-APR pakosarja, APR downpipe, APR letkut ym.
-APR ohjelma
-BSR rosteriputkisto & kisakatti
-Isompi MAF, suuttimet vaihdettu
-Välijäähy
-"Forge" Split-R BOV/Bypass
-Kiinteä vauhtipyörä, vahvistettu kytkin, SRE (Sachs Race Engineering) paineasetelma, Sachs kytkinlevy (500nm)
+ löytyy Powerflex puslia & FK alustaa.
Hirviöstä löytyy BBS CH-R 19" vanteet 8,5" leveydellä.
Sisätilat ovat aikalailla alkuperäiset, muutamaa hifistelyä lukuunottamatta, mm. W8 Passatin sisävalo + R-Line vaihdekeppi + pussukka.
Auton vanteet tarkoitus viedä Dipattavaksi lähipäivinä, varmaankin neonoranssiksi. Kesällä projektina myös teipauttaa auto mattavalkoiseksi&4D hiilikuidulla.
APR Tuned VW Golf IV -99 GTI
Valvoja: ffp jäsenet
APR Tuned VW Golf IV -99 GTI
Viimeksi muokannut Arthur, 25.4.2013 12:25. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Tosiaan, vanteiden dippaus suoritettu, jäi kyllä hieman vajaaksi, loppu purkit kesken... yksi onnistunut kuva alla.
Samalla kaverin kanssa päätettiin tummentaa takaikkunat sekä taka-ajovalot, ihan kokeilumielessä. Tummennukset ainakin onnistui täysin nappiin.
Tekniikasta sen verran, että ei ole kyseessä APR täysi kitti. Auto ei ole itseni kasaama, mutta muistaisin APR:n Complete Kittiin kuuluvan mm. turbo (tässä eri) yms.
Dynolla käytetty autoa viimeksi vuonna 2008, jolloin 1.4 barin ahdoilla saatiin koneesta irti 339 hv / 394.9 nm, joten pirssissä riittää haluja.
Ainoa iso muutos, joka autoon tekisi mieli tehdä, olisi laittaa auto nelivetoiseksi, mutta taitaa olla jo liian hintava työ. Meinaa sutia hiemankin liukkaammalla kelillä jos tallaa laittaa hieman enemmän alaspäin :)
Tähän autoon ei ole todellakaan tulossa mitään hirveää korisarjaa tms. lippispäiden puuhaa, koitetaan mennä "keeping it clean"-meiningillä eteenpäin ;)
Samalla kaverin kanssa päätettiin tummentaa takaikkunat sekä taka-ajovalot, ihan kokeilumielessä. Tummennukset ainakin onnistui täysin nappiin.
Tekniikasta sen verran, että ei ole kyseessä APR täysi kitti. Auto ei ole itseni kasaama, mutta muistaisin APR:n Complete Kittiin kuuluvan mm. turbo (tässä eri) yms.
Dynolla käytetty autoa viimeksi vuonna 2008, jolloin 1.4 barin ahdoilla saatiin koneesta irti 339 hv / 394.9 nm, joten pirssissä riittää haluja.
Ainoa iso muutos, joka autoon tekisi mieli tehdä, olisi laittaa auto nelivetoiseksi, mutta taitaa olla jo liian hintava työ. Meinaa sutia hiemankin liukkaammalla kelillä jos tallaa laittaa hieman enemmän alaspäin :)
Tähän autoon ei ole todellakaan tulossa mitään hirveää korisarjaa tms. lippispäiden puuhaa, koitetaan mennä "keeping it clean"-meiningillä eteenpäin ;)
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa