APR Tuned VW Golf IV -99 GTI

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

Arthur
-
Viestit: 6
Liittynyt: 23.4.2013 10:39

APR Tuned VW Golf IV -99 GTI

ViestiKirjoittaja Arthur » 23.4.2013 10:55

Laitetaanpas tänne hieman omankin auton kuvia ja taustatietoja. Foorumia tullut seurattua anona pitkään aikaan, niin on korkein aika laittaa nimimerkkikin pystyyn.

Kuva

Auton tekniikkaa paranneltu mm. seuraavanlailla:

-APR Stage III
-Garrett ahdin
-APR pakosarja, APR downpipe, APR letkut ym.
-APR ohjelma
-BSR rosteriputkisto & kisakatti
-Isompi MAF, suuttimet vaihdettu
-Välijäähy
-"Forge" Split-R BOV/Bypass
-Kiinteä vauhtipyörä, vahvistettu kytkin, SRE (Sachs Race Engineering) paineasetelma, Sachs kytkinlevy (500nm)

+ löytyy Powerflex puslia & FK alustaa.

Kuva

Hirviöstä löytyy BBS CH-R 19" vanteet 8,5" leveydellä.

Sisätilat ovat aikalailla alkuperäiset, muutamaa hifistelyä lukuunottamatta, mm. W8 Passatin sisävalo + R-Line vaihdekeppi + pussukka.

Kuva

Auton vanteet tarkoitus viedä Dipattavaksi lähipäivinä, varmaankin neonoranssiksi. Kesällä projektina myös teipauttaa auto mattavalkoiseksi&4D hiilikuidulla.
Viimeksi muokannut Arthur, 25.4.2013 12:25. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

My_bug
-
Viestit: 681
Liittynyt: 1.3.2005 18:34

ViestiKirjoittaja My_bug » 23.4.2013 13:53

Hyvältä näyttää. Tämä ei oikeastaan vaadi muuta, kuin ajoa.

Ihmettelen tätä vanteiden maalausta mitä erikoisimmilla väreillä. Muistakaa aina, että less is more. ;)

Hart
-
Viestit: 446
Liittynyt: 16.3.2011 8:57

ViestiKirjoittaja Hart » 23.4.2013 14:12

Kerro lisää tekniikasta, millaisia lukemia nuilla irtoaa? Onko kyseessä ollut APR Complete Kit vai itte kasailtu erinäisistä osista?

Maukas kokonaisuus. Ja vaikka less is more, niin dippaushan on helppo vaihtoehto testiä välillä vähän räväkämpääkin :)

Poti
-
Viestit: 223
Liittynyt: 13.10.2010 12:58

ViestiKirjoittaja Poti » 23.4.2013 16:18

Hieno on ja tekniikka näyttää maukkaalta :)

Arthur
-
Viestit: 6
Liittynyt: 23.4.2013 10:39

ViestiKirjoittaja Arthur » 23.4.2013 22:17

Tosiaan, vanteiden dippaus suoritettu, jäi kyllä hieman vajaaksi, loppu purkit kesken... yksi onnistunut kuva alla.

Kuva

Samalla kaverin kanssa päätettiin tummentaa takaikkunat sekä taka-ajovalot, ihan kokeilumielessä. Tummennukset ainakin onnistui täysin nappiin.

Kuva

Tekniikasta sen verran, että ei ole kyseessä APR täysi kitti. Auto ei ole itseni kasaama, mutta muistaisin APR:n Complete Kittiin kuuluvan mm. turbo (tässä eri) yms.

Dynolla käytetty autoa viimeksi vuonna 2008, jolloin 1.4 barin ahdoilla saatiin koneesta irti 339 hv / 394.9 nm, joten pirssissä riittää haluja.
Ainoa iso muutos, joka autoon tekisi mieli tehdä, olisi laittaa auto nelivetoiseksi, mutta taitaa olla jo liian hintava työ. Meinaa sutia hiemankin liukkaammalla kelillä jos tallaa laittaa hieman enemmän alaspäin :)

Tähän autoon ei ole todellakaan tulossa mitään hirveää korisarjaa tms. lippispäiden puuhaa, koitetaan mennä "keeping it clean"-meiningillä eteenpäin ;)

dr_ink
-
Viestit: 877
Liittynyt: 16.8.2005 18:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja dr_ink » 28.4.2013 11:50

koitetaan mennä "keeping it clean"-meiningillä eteenpäin ;)


Siinä tapauksessa minä olisin jättänyt lasit ja valot tummentamatta ja vanteet dippaamatta.


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa