vw golf II

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

vw golf II

ViestiKirjoittaja Timbee » 30.7.2010 2:43

Nyt kyselen semmosta kun ois tossa tarkotus tuo kakkosgolffi ostoo...
Se on vm. 1987 ja 1.6 bensa...

a) Niin mitä tyyppivikoja näissä on?
b) mitä muuta pitää huomioon ottaa?
c) jakopään oletan olevan hihnalla? vaihtoväli?

näihin vastauksia, kiitos!
Viimeksi muokannut Timbee, 30.10.2010 1:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 30.7.2010 2:50

A/B: Ruoste, pierupurkki kaasari voi olla [on] ongelmallinen.
C jakopää on hihnalla, helppo ja halpa vaihtaa. Vaihtoväliä en muista.

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 30.7.2010 2:58

Minkäslaista ongelmaa kaasarissa on tai voi olla?
Onkos kakkiksessa miljoonamittari vai nollaantuuko se 300 tkm kuten esim. kolmoskoppasessa Vr6:sessa?

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 30.7.2010 4:33

Kaasari harvemmin pysyy säädöissä noilla ajomäärillä, ja voi teettää ylimääräistä säätöhupia noin kerran vuodessa. Kuluneena päästöt saattaa olla säätöpaikassa OK ja katsastustoimipaikassa vähemän OK.

Ruisku on jokseenkin vakaampi säädöltään, muttei silläkään kymmentä vuotta mene samalla seosruuvin asennolla.

Mekaaninen mittari toimii just niinkun mekaaninen mittari toimii. Näyttää siis kilometriä vajaaseen miljoonaan ennen nollaantumista.

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 30.7.2010 14:45

Nyt varmistui nuo kilometrit...
Niitähän tässä kakkiksessa on jo 350 tkm...

Ja itekkin ennen katastusta pystyn päästöt mittoomaan ku amiskalle vaan halliin vien ja katon ne päästöt ja tarvittaessa säädetään kaasaria!

Ja oikeestaan kaiken pystyy koulun hallissa tekemään...

Toivotaan nyt, että ei ois vielä sitä kaasari ongelmoo

Ja miten muuten onko kakkiksessa liimalasi? jos joskus tulee tuulilasi tarve vaihtaa niin onko liimalasi jo vai onko vielä tiivisteellä?

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 30.7.2010 15:02

G60 on liimalasi, muut on tiivisteellä.

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 30.7.2010 15:04

elikkä onko tässä siis kummalla?

tuohan on tuo 4 ovinen ja vm. 87 1.6 "nappisilmä" golffi :)

weasel
-
Viestit: 3392
Liittynyt: 23.7.2003 15:37

ViestiKirjoittaja weasel » 30.7.2010 15:14

Tiivistelasi, vaihto ei ole mikään hankala..

Tyyppivikoja sitten taas tän ikäisessä voipi olla kaikki mahollinen ja mahoton. - Jos noita tarvii edes miettiä, kannattaa unohtaa tälläiset vanhat paskat ja ostaa vaikka pari vuotias korean kiikku jossa takuu voimassa..:)

golffari423
-
Viestit: 238
Liittynyt: 28.12.2009 21:02

ViestiKirjoittaja golffari423 » 30.7.2010 18:06

ja jos vähääkään on tee se itse miehen vikaa, niin toi on ikiliikkuja :)

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 30.7.2010 18:26

Millähän rahoilla opiskelija ostaa pari vuotta vanahan korean kiikun?

Ja minulle kun ei tuu enää muita kun saksalaisia...

Japsit, korealaiset, ranskalaiset ja venäläiset kun on ollu jo niin aika siirtyä laatuautoihin - sakemanneihin!

Niiranen
-
Viestit: 233
Liittynyt: 15.10.2004 22:20

ViestiKirjoittaja Niiranen » 30.7.2010 20:32

Varaudu (ainakin talvella) ovenkahva- ja lukko-ongelmiin... Kahvat jää usein käteen. Niitä saa onneksi motonetistä edullisesti ;)

weasel
-
Viestit: 3392
Liittynyt: 23.7.2003 15:37

ViestiKirjoittaja weasel » 30.7.2010 20:49

Millähän rahoilla opiskelija ostaa pari vuotta vanahan korean kiikun?


Sitte kandee ostaa vanha kunnon Jopo ja nauttia matkan taittamisesta polkupyörällä.
- Itselleni en ainakaan voi perustella vanhan auton ostoa enää hinnalla.. Vanhan auton ylläpito maksaa äkkiä (jos ei siis itse tee kaikkea) niin paljon, että se Korean kiikku tuntuu aika halvalta vaihtoehdolta. :)

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 30.7.2010 20:54

No en varmasti rupee polkupyörällä sotkemaan!

Ja kyllä, kaikki tehdään itse.. jos ei osata, sitte kysellään neuvvoa ja koitetaan taas

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 30.7.2010 22:13

Kunhan se kakkis on terve pelleiltään ja sähköt ei prakaa, niin muu on helppoa. Tosin se kaasari, jonka osat maksaa :/

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 30.7.2010 22:17

Ainakin sen myyjän mukaan se on tervepeltinen...
Mutta tiistaina sen sitten näkköö, jolloin kaupat suattaa syntyä

Juvonen
-
Viestit: 1693
Liittynyt: 23.7.2003 14:15

ViestiKirjoittaja Juvonen » 30.7.2010 23:24

Sen pierupurkin alipainerasiat ja hienomekaanikka tuppaavat oleen rikki kaikista ja sitten se ei käy kunnolla mitenkään. Tilalle saa toimivia Weberin kaasuttimia, mutta maksavat sen auton hinnan verran... Toinen on sitten jos virittelee megaruutalla jonkun ykspiste ratkaisun

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 31.7.2010 1:40

Jos se nyt tullee nii suunnitelmissa ois vanteita levittää, madaltaa, tummentaa lasit ja ralliratti plus sitten poppiksia...

Piedro
-
Viestit: 725
Liittynyt: 4.11.2009 7:31

ViestiKirjoittaja Piedro » 31.7.2010 10:13

Sillä rahallahan sinä jo ostaisit sen korealaisen kiikun :D

marcou
-
Viestit: 568
Liittynyt: 26.6.2004 13:25

ViestiKirjoittaja marcou » 31.7.2010 12:13

suunnitelmissa ois ralliratti


tuollaiseen vauhtihirmuun pitääkin ekana laittaa ralliratti, miten sitä muuten ehtii tiukkoihin kurveihin taittaa :D

markoantero
-
Viestit: 449
Liittynyt: 12.1.2007 20:50

ViestiKirjoittaja markoantero » 31.7.2010 13:04


Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 31.7.2010 17:02

markoantero, se on just tuo Wolfburgi!

markoantero
-
Viestit: 449
Liittynyt: 12.1.2007 20:50

ViestiKirjoittaja markoantero » 31.7.2010 17:23

Tuossahan saattaa pellit olla ihan hyvässäkin kunnossa,koska on uutena Lapin lääniin rekisteröity.
Ajaahan sillä ei saa,koska leima on mennyt vanhaksi,tai saa ajaa leimalle,kunhan on aika valmiiksi tilattu.

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 31.7.2010 17:25

Tiedetään tuo katastus homma...
Mistäs tiedät tuon että se on uutena lapin läänin rekattu? Tuo mika on sanojensa mukaan kolmas omistaja VALTION jälkeen...

Missä käytössä sitten valtiolla ollut?

JukkaKo
-
Viestit: 142
Liittynyt: 15.3.2007 20:24

ViestiKirjoittaja JukkaKo » 31.7.2010 17:34

Voinut olla vaikka poliisien siviiliautona, valkoisia kakkiksia on ainakin ollut.

Mikäs tuosta tekee niin haluttavan, kun ei ole leimassakaan? Satanen-pari lisää (tai voi selvitä ihan kympeillä), niin saa jo leimattuja pelejä. Tuo summa kun äkkiä häviää, jos joutuu leimalle uusimaan jarruja,niveliä, paikkaamaan pehmeitä jne.

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 31.7.2010 17:36

no tuo riittää mulle vallan mainiosti...

markoantero
-
Viestit: 449
Liittynyt: 12.1.2007 20:50

ViestiKirjoittaja markoantero » 31.7.2010 17:51

Onhan se hyvinkin voinut olla siviiliautona tai jollain muulla esim.tullilla.

L= Lapin lääni,silloin kun vielä tuosta ensimmäisestä kirjaimesta sen näki.
R esim. Kymen lääni.

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 31.7.2010 17:52

Tuotapa en ookkaa tiennyt...
Se mika sano kylläkin että jarrut tuntuu toimivan ja muutenkin toimii...

Paintmaster
-
Viestit: 480
Liittynyt: 23.7.2003 12:54

ViestiKirjoittaja Paintmaster » 31.7.2010 19:32

Kyllähän noita R alkusia kilpiä on tullu pirusti vastaan, eli noin se meni aikoinaan.. Mistäs muuten oli A kilvet?? Kun toi -81 Derby oli hesasta ja siinä AOJ -kilpi..

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 31.7.2010 19:39

Tuoltapa ite löysin nuo muut kirjaimet, kun mielenkiinto iski!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Rekisterikilpi

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 1.8.2010 20:47

Kysästäämpäs tähä syssyyn että mitenkä sais 3 koppasesta tuon 2.8 VR6 koneen heitettyä keulalle? Jarrut ainaki pitää ja oletan että ABS:sätki pitää laittaa??

Oishan tuo mukavampi joko turbottaa tuo vakiomotti tai sitte heittää tuo VeeRa 6 wee keulille :)

Ani
-
Viestit: 139
Liittynyt: 28.9.2008 15:10

ViestiKirjoittaja Ani » 1.8.2010 20:54

Et mitenkään.. Tai voithan sä sen koneen sinne upottaa mut leimalle ei vain suomessa saa kun ylittyvät kaikenmualiman rosentin koneen koosta jne..

Ps.. ei toi vr6:sen kone oo ees v6 ;)

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 1.8.2010 20:55

Eikait siinä ku pulttaa kiinni. Mutta turha on kyllä tarjota leimalle.

jii_bee
-
Viestit: 2414
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 1.8.2010 21:23

Kysästäämpäs tähä syssyyn että mitenkä sais 3 koppasesta tuon 2.8 VR6 koneen heitettyä keulalle? Jarrut ainaki pitää ja oletan että ABS:sätki pitää laittaa??

Helposti. Irroitetaan vanha moottori, asennetaan toinen moottori tilalle.
Kyllä, jarrut pitävät jos ovat kunnossa ja ilmattu. ABS:t eivät ole välttämättömät. :)

Sitten asiaan:
Opastetaan innokasta kakkisen ostajaa sen verran, että kannattaa haeskella ennemmin 1.8-litraisia yksilöitä.
Kaasari-laitteissa saa samat vaivat kuin 1.6:ssa, mutta plussana 15 hv enemmän (jos ovat tallella) ohituskiihtyvyyttä ja sellaisen mukavuusvarusteen kuin viides vaihde. 1.6:ssa sitä ei useinkaan ole.
Jetoista taas em. ominaisuuksien lisäksi löytyy usein keskuslukitus ja ohjaustehostin.
Tekniikan toimivuuden/luotettavuuden kannalta kannattavin hankinta voisi olla 90-91 vuosimallin 1.8 1-pisteruiskutekniikkainen Mk2.

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 1.8.2010 21:36

Saakos tuon sitten miten heleposti muutoskatastettua tuolle VR6 motille?
Tarviiko tohon jotakin jarrumuutoksia tehä?
Ainaki VR6 golffissa on jokanurkassa levyt ja absit on...

Ja tulevana autoasentajana mikään ei ole mahdotonta - päinvastoin, mahdollista.. :)

Jos vaan jostakin tuo VR6 kone löytys laatikkoineen ja johtosarjoineen niin ois tod.hyvä!
Mites tarviiko tota mittaria vaihtaa? VR6:sessa ainaki on kilometrit diginä...

Ja se "ajotietokonekki" on samalla tossa veerassa...

Oispahan siinä kylän poijjilla ihmettelemistä ku tommone rupune kakkis työntää ohi :D

Mutta sen näkee sitten, jos vaikka innostus toho tekniikan vaihtoon ja olen varma, että tuon golffin nyt kelpuutan itelle!

Ani
-
Viestit: 139
Liittynyt: 28.9.2008 15:10

ViestiKirjoittaja Ani » 1.8.2010 21:39

Ellet kehitä keinoa millä saat pudotettua vr6 koneen sylinteritilavuutta pienemmäksi niin eikai tuo mikään amerikantemppu ole.. Lisäksi taitaa tuo kone olla liian painava golffin keulalle..

Eli koneen vaihto ei ole mikään erikoinen mut se että saat lailliseksi sen muutettua keulalle on.. Kilpien väliin sitä et vain saa :)

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 1.8.2010 21:43

Eli pitää sitten ostoo suoraan tuo kolmoskoppanen VR6 jos haluaa ton koneen :D

Taijjan sitten pysyä tuossa 1.6 pierupurkki golffissa näin alkuun, tommosen VR6:sen pitämiseen vaatii jo rahaa, nuo kun ei oo mitään taloudellisia eikä ilimasia pittää näin opiskelijan näkökulmasta...

Ja sitten toisaalta noissa VR6:ssa kun tuo jakopää/kansivika tyyppivikana, niin pysytään sitte tommosessa "perus" golffissa!

Oiskos jollakin myydä levitettyjä peltivanteita tai sopivia aluvanteita mitkä tohon mun ideaan sopis!

eli reilu madallus, tummat lasit, paremmat valot eteen/taakse, ralliratti ja jotain hifistelyä..
Ja mitään korisarjaa EI tuu!!

Levitetyt peltarit vissiin on laittomat? niin pitääkö sitten tarpeeks leveet alut ostoo?

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 1.8.2010 21:46

VR6 moottori on mahdollista mikäli täyttyy seuraavat ehdot: Koneen iskutilavuus on max. mallisarjan isoimmasta +25%, tehoa on mallisarjan tehokkaimmasta max. +20%.

Tehokkain on G60, (158hp?), no kuitenkin, 158 * 1.2 = 189,6hp, jonka puolesta siis vr6 olisi mahdollista. Mutta sitten tuo iskutilavuus.. 1.8 * 1,25 = 2,25. Homma kusi just siihen.

Sinuna unohtaisin koko homman jopa tulevana autoasentajana, tai sitten ostat mk3:n jonku 1.4:n ja teet siihen täydellisen tekniikkaswapin jos tekemisenpuute on. Halvemmaksi nykyään tulee kyllä ostaa suoraan tuo vr6 mk3.

PS. vr6:n jakopään ongelmat johtuu huolimattomista ja peräänkatsomattomista omistajista...
Viimeksi muokannut Sami-, 1.8.2010 21:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 1.8.2010 21:47

Eli ootellaan sitte sinne kun ois enempi rahhoo niin suap tommosen VeRkun hommattua...

Mutta tosissaan noita vanteita saa tarjota, mitä oon edellisessä viestissä laittanutkin..

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 1.8.2010 21:53

Vr6 jakopää vika on ihan samaa paskapuhetta kuin G60 ahtimen hajoamiset. Molemmat hajoaa ilman huoltoa. Ja Vr6 tapauksessa sen kuulee vielä helposti yhen 20-30tkm ennen kuin se antaa lopullisesti periksi.

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 1.8.2010 21:54

pitääkös se kansivika sitten paikkansa?
kun tämmöstäkin kuullu että VR6:siin joutuu kansrempan tekemää?

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 1.8.2010 21:55

Oon minä kuullu että kakkiksiinkin ovat kansiremontteja tehneet. :P

Jälleen kerran. Rautakangenkin saa mutkalle kun oikein yrittää.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 1.8.2010 22:01

III koristen pahviset kannentiivisteet antaa jossain vaiheessa periksi. N.200-300tkm. Kun vaihtaa IV vr6 12v metallisen tilalle, niin voi huoletta päristellä taas 300-400tkm lisää.

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 2.8.2010 2:37

Et mitenkään.. Tai voithan sä sen koneen sinne upottaa mut leimalle ei vain suomessa saa kun ylittyvät kaikenmualiman rosentin koneen koosta jne..

Ps.. ei toi vr6:sen kone oo ees v6 ;)


Tiedetään.. Toi VR6 kone on tarkemmin sanottuna V- ja Rivimoottorin välimuoto..

Ja wikipediasta tarkennus :D
"VR6 on Volkswagenin pienikulmainen (15°) V6- ja rivimoottorin yhdistelmä jossa sylinterit ovat hieman limittäin jolloin lohko on tavanomaista lyhyempi. Rakenteessa on normaalista V -moottorista poiketen yksi sylinterinkansi. Myöhemmin moottorista käytettiin pelkkää V6 -merkintää, esimerkiksi Golf IV:n V6:ssa oli VR6 -moottori."

Mutta kuitenkin... pitää konttoreilta kysellä mitenkä onnistuu tuo tekniikkamuutos...[/quote]

nj^
-
Viestit: 548
Liittynyt: 15.5.2008 17:38

ViestiKirjoittaja nj^ » 2.8.2010 3:32

ei onnistu, paino ja iskutilavuus kusasee. Mutta ole erilainen ja laita audin 5syl 2.2l turbomylly kakkikseen, uskoakseni se on vielä laillista jopa painonkin suhteen :)

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 2.8.2010 7:57

Siinäpä sitte tulee se, että mahtuuko vaihdelaatikon kanssa aisojen väliin. Voi tarvita vähän liukastetta ja kenkälusikkaa.

nj^
-
Viestit: 548
Liittynyt: 15.5.2008 17:38

ViestiKirjoittaja nj^ » 2.8.2010 10:31

rälläkkä laulamaan ;)

Beetle
-
Viestit: 53
Liittynyt: 18.5.2005 22:35

ViestiKirjoittaja Beetle » 3.8.2010 19:39

Eikö mallisarjan suurin kone ole 2-litranen 16V? Ainakin jenkeissä oli myynnissä tuolla koneella kolmena viimeisenä vuotena.

Sitten mahtuisi max. 2,5 L pata. Joko 170 kaakkinen VR5, 2,3 L tai 2,5 L suora 5, 170 hv kanssa.

Se, että mahtuuko toi suora tuonne vai ei ilman rälläkkää, lienee tosi harrastajalle toissijainen asia. Mut ois ainakin kivat äänet :-)

Onko kukaan muuten edes yrittänyt tunkea Suomessa tuota VR5 konetta kakkikseen?

Pellikka
-
Viestit: 1220
Liittynyt: 19.11.2006 16:26

ViestiKirjoittaja Pellikka » 3.8.2010 22:49

Jollakin ffp jäsenellähän se on vr5 ihan kilpien välissä. Senhän saa laittaa ihan kuka vaan ilman erikoislupia.

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 3.8.2010 23:00

Noonnii...

Tuli sitten se golffi ostettua ja se on ollut geologian tutkimuskeskuksella aikanaan...
Toimii ilman ongelmia...

Ja tossa on tuoreita kuvia: http://minunauto.com/auto/24430

Defeat
-
Viestit: 2056
Liittynyt: 27.7.2003 17:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja Defeat » 4.8.2010 21:06

Kuvan nähtyäni alkoi päässä soimaan tämä.
Kuva

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 4.8.2010 23:28

Tänään sitten asentelin poppiksia....
Ja huomenna pesen tuon ulkoo, konehuoneesta ja sitte siivoon sisältäki..

Mistäs tuo nyt tuli mieleen tosta kuvasta??

Zippaaja
-
Viestit: 102
Liittynyt: 29.6.2008 2:01

ViestiKirjoittaja Zippaaja » 5.8.2010 11:53

Mahtaneeko tuo soitin olla alkuperäinen golffin 80 luvun kasetti kopsutin? Jos on, niin voisin melkein olla kiinnostunut hankkimaan itselleni sen pientä korvausta vastaan.

-Mika

Beetle
-
Viestit: 53
Liittynyt: 18.5.2005 22:35

ViestiKirjoittaja Beetle » 5.8.2010 14:19

/\

Nopeasti vilkaistuna näytää ihan auton ikäiseltä Alpinen soittimelta.

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 5.8.2010 14:53

En tiijjä onko alkuperäne soitin, ainakin johot oli sähköteipillä kiinni...
Onko sitten joskus ollut CD-soitin?

Näyttö tais olla tosta soittimesta pimeenä...
Muuten toimii!

ja tommosta on nyt kontissa:

Kuva

golffari423
-
Viestit: 238
Liittynyt: 28.12.2009 21:02

ViestiKirjoittaja golffari423 » 5.8.2010 19:34

kannattaa kiinnittää toi vahvistin johonki

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 5.8.2010 19:52

Ottaa tuon verkon pois niin helpommin linnut pääsee pönttöönsä.

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 5.8.2010 20:17

Tiedetään...
Kuhan nyt joutaa niin toi subi ja vahvari kiinnittee johonkin...

Sebastian... en oo tienny että tuo on linnunpönttö?? :)
Mutta ollaankin nyt sitten viisaampia...

Ja tuo verkko on sen takia ku toi subi oli tossa sisällä niin ku on kissanpentu että se ei mee sinne...

mustonenj
-
Viestit: 396
Liittynyt: 15.6.2005 14:54

ViestiKirjoittaja mustonenj » 5.8.2010 21:07

en tiedä mitä muut on mieltä tästä, mut omasta mielestäni aika kamalaa katsottavaa =)

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 5.8.2010 21:27

Juu, mietitään Vr6 asennusta yms. Jos eka vaikka imuroisi/putsaisi ton auton :)

markoantero
-
Viestit: 449
Liittynyt: 12.1.2007 20:50

ViestiKirjoittaja markoantero » 5.8.2010 21:27

Saitkos ton jo leimattua?

jekku
-
Viestit: 1009
Liittynyt: 23.7.2003 20:53

ViestiKirjoittaja jekku » 5.8.2010 22:45

Polta tuo sisusta ja osta minulta puolinahka jakkarat niin kehtaat oven aukaista yleisillä paikoilla ;) Niin ja kyykkyjouset saat kaupanpäälle.

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 6.8.2010 1:47

En oo vielä leimannut... kaks paikkaa helmojen loppuun ja sitte leimalle...
Ja oon tuon jo imuroinut...

Mitäs pidät hintaa niillä jakkaroilla??

Matti_H
-
Viestit: 901
Liittynyt: 31.10.2007 18:11

ViestiKirjoittaja Matti_H » 6.8.2010 12:52

Multa saat halvalla samanlaiset penkit, ovat täysin ehjät. Hinta on, että hae poies haitolta, kahvit tarjoon.

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 6.8.2010 13:09

On meleko pitkä matka täältä siilinjärveltä lähtee hakemaan...
Pistätkö matkahuollon kautta? Maksasin toki ne rahtikulut...

Matti_H
-
Viestit: 901
Liittynyt: 31.10.2007 18:11

ViestiKirjoittaja Matti_H » 6.8.2010 14:38

Eiku perkele, onko tuo kolomiovinen? nuo on nelioviseen, eli ei oo kippiä

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 6.8.2010 14:44

No haittaako tuo mitään vaikka ois kippi siinä?

Eiköhän nuo käy silti?

Matti_H
-
Viestit: 901
Liittynyt: 31.10.2007 18:11

ViestiKirjoittaja Matti_H » 6.8.2010 15:11

Eiku olihan se sullaki neliovinen. Haluokko takapenkitki? Pesua vaan kaipaavat.

Mitenhän nuo onnistais lähettää helpoite?

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 6.8.2010 18:28

Varmaan matkahuollon kautta menis parhaiten...

Kyllähä noi takapenkit ois kanssa tarpeen

Eli rahtikuluillako suan nuo?

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 8.8.2010 2:37

Pitäskö tämän olla rojekti puolella??

Eli nyt on pohja koputeltu, eipä tuo tuntunut läpi menevän..
Mutta sitten: kannattaako pohja massata vai maalata ja massata?

Ja takaovista otin ikkunoitten veivit pois kun takaikkunat ei muutenkaan toimi niinku pitäs!

Onko sitten miten iso homma vaihtaa vänkärin etuoveen se ikkunan vaijjeri millä saadaan liikuteltua sitä lasia ylös ja alas?? Kun tossa on se poikki!

Ylös menee niinku pitää ja vaijjeri on poikki mitä katoin...

Minne on Speedvelvetti hävinnyt ku ei oo kuulunut mitään..
Kun niistä penkeistä ois ollu asiata....

Ralliratti pitäs jostakin löytää kaikkine tarvittavine nippeleineen!

Helmojen lopussa on kummallakin puolella (kuskin ja vänkärin) kolmen sormen levynen reikä, sille pitää jossain käydä miggi liimaa näyttämässä!

Kuvia pitää ruveta ottamaan heti kun jotakin uutta tapahtuu...l

leevi
-
Viestit: 1048
Liittynyt: 24.7.2003 16:39

ViestiKirjoittaja leevi » 8.8.2010 4:56

Kyllä tää on niiiin hirvee kapistus että, jos liikut helsigissäpäin niin lahjoitan sulle kummatkin etuikkkunoiden veivit hisseineeen...

miko j
-
Viestit: 978
Liittynyt: 20.10.2003 20:28

ViestiKirjoittaja miko j » 8.8.2010 9:28

Sopiiko kysyä että minkä verran tämän auton pyyntihinta oli?

jeba
-
Viestit: 117
Liittynyt: 22.5.2009 18:36

mk2

ViestiKirjoittaja jeba » 8.8.2010 9:47

juu ei muutaku isot vanteet alle +Tonttiin.Ni johan oossomia satelee....

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 8.8.2010 13:25

Kuten ylempänä olen jo maininnut, asustan siis siilinjärvellä...

No ainahan sitä saa kysyä, mutta sen sanon että ei kyllä kauheita ollu hintaa...

Leevi, ainahan on olemassa matkahuolto :)

markoantero
-
Viestit: 449
Liittynyt: 12.1.2007 20:50

ViestiKirjoittaja markoantero » 8.8.2010 14:14

Eihän toi ollu ku parisataa,et siihen nähden ihan hyvä,mutta itse ainaskin hoitaisin ton leimaamisen ensimmäisenä.

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 8.8.2010 15:30

No leimalla käytän heti kun saan ne kaks reikee hitsattua...

johanna
-
Viestit: 10
Liittynyt: 8.8.2010 13:36

EI VELJET..

ViestiKirjoittaja johanna » 8.8.2010 15:53

Hehehe iteltä sattuu löytymään Golf Gti vm.1990, 16V ja Audi 80 B4, eli kauniisti käännettynä S2, ABY-koneella...pitäisikö vaan sviftata sen sähkövikasen audin rakasta rakkaampi viispyttynen ton nuhapumppu-golffin keulille=D siinä olis koko helsinkin pojilla ja muillakin ihmettelemistä kun pikkunen punanen golffi painaa ohi..
Okei jääköön ihmettelyn tasolle ja taidan vaan kiltisti laittaa sen audin kuntoon ja myyntiin....

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 8.8.2010 17:10

Teeppä se...

Kyllähän tuon kakkikseni keulalle ois kiva joku rivakampi kone, mutta varmaan jää tuo vakio mylly tonne...

Pitää nyt ensin koittoo katastoo tuo :)

Mutta Speedvelvettiä etsin koko ajan :D

Dalgor_
-
Viestit: 23
Liittynyt: 24.8.2007 19:02

ViestiKirjoittaja Dalgor_ » 8.8.2010 17:23

^ Lyö yksityisviesti sille niin eiköhän se vastaile sieltä kun kerkeää.

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 8.8.2010 17:38

Oon laitellut jo...

Oisko jossaki reissussa?
6.8 se on viimesimpänä kirjotellu...

Mitä sen lähettämiä postauksia kattelin niin ei oo nyt tullu kellekkää 6.8. jälkee mitään...

Dalgor_
-
Viestit: 23
Liittynyt: 24.8.2007 19:02

ViestiKirjoittaja Dalgor_ » 8.8.2010 18:05

6. elokuuta oli perjantai ja nyt on sunnuntai joten voi olla hyvinkin esim. palailemassa joltakin reissulta, tai sitten lähtenyt pidemmällekin reissulle.. Tuskin maakaan miestä(?) on syönyt :)

Eiköhän se sieltä vielä palaile.

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 8.8.2010 18:39

eiköhän...

Ku tahtoo ne puolinahkajakkarat Wolfburgiin :)

Sais nuo vanahat penkit polttaa :)

Mutta tuskin maakaa vienyt Speediä...

jeba
-
Viestit: 117
Liittynyt: 22.5.2009 18:36

mk2

ViestiKirjoittaja jeba » 8.8.2010 18:43

täähän alkaa jo muistuttaa suoli2neljä sivustoo....kiliseekö??

Defeat
-
Viestit: 2056
Liittynyt: 27.7.2003 17:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja Defeat » 8.8.2010 18:59

Timbee kirjoitti:Ku tahtoo ne puolinahkajakkarat Wolfburgiin :)

Jos et osannut lukea, niin ei se Speedvelvet tietääkseni missään vaiheessa edes puolinahkajakkaroita ole tarjonnut.

Speedvelvet kirjoitti:Multa saat halvalla samanlaiset penkit, ovat täysin ehjät.

jekku kirjoitti:Polta tuo sisusta ja osta minulta puolinahka jakkarat niin kehtaat oven aukaista yleisillä paikoilla ;)

Mikhauta
-
Viestit: 3845
Liittynyt: 23.7.2003 10:18

ViestiKirjoittaja Mikhauta » 8.8.2010 19:06

Onko tämä topic todellakin oikealla alueella ?

jeba
-
Viestit: 117
Liittynyt: 22.5.2009 18:36

mk2

ViestiKirjoittaja jeba » 8.8.2010 19:21

"aploille" hommia....!?! eipä taida paljoo puolinahat kruunata kokonaisuutta...

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 8.8.2010 22:20

Ohoppista...

Niin tuo onkin... Noh kuha on ees ehjemmät penkit

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 16.8.2010 0:44

Nonniin...

Sisustan ilmettä paranneltiin penkinpäälisten muodossa, kuvia laittelen heti kun ennätän..

Vahvistin sano sopimuksen irti, eli uus vahvari pitänee ostoo ennen ku pääsöö subia ulkoiluttamaan...

tounigee
-
Viestit: 264
Liittynyt: 20.10.2007 23:05

ViestiKirjoittaja tounigee » 16.8.2010 8:39

Sisustan ilmettä paranneltiin penkinpäälisten muodossa, kuvia laittelen heti kun ennätän..



En malta odottaa...

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 18.8.2010 23:47

Sisustaa etupenkkiläsiltä:

Kuva

Ja takapenkkiläiset:

Kuva

mosir
-
Viestit: 419
Liittynyt: 16.2.2007 8:40

ViestiKirjoittaja mosir » 18.8.2010 23:55

Sanattomaks se vaan vetää, siitä pisteet kotiin.

Sitä minä vaan ihmettelen että onko tämä nyt ihan oikeella osastolla, saati sitten että onko tälle mitään oikeaa osastoa missään?

Timbee
-
Viestit: 219
Liittynyt: 30.7.2010 1:59

ViestiKirjoittaja Timbee » 19.8.2010 0:06

Pitäsköhän tämän olla rojekti puolella vai pitäskö tällä jo olla oma osasto kokonaan? :)

Heti rupeen enempi tekemään tälle kun rahaaki tulee (opiskelija ku ei oo rikas) ja sitte ku joutuu ulukona tekemään ku ei oo tallia...

Talveksi ainaki näillä näkymin rakentelu hiipuu, ellen sitten tallia sua käyttöön...

Milläs tavalla sanattomaksi vetää? :)

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 19.8.2010 1:38

Kaikki ilmeisesti odottaa että kakkis on papin mulkun kiiltävä tornado rot, sekä ensimmäiset jalostukset tehdään halvimmalla linttasarjalla sekä joillain üüber-leveillä sankoilla. Ja auta armias jos haet varaosat jostain muualta kuin marmorilta ja erehdyt tänne siitä sanomaan!

Eli kait tämä sinun tyylisuunta ei ihan edusta odotettua "stylingiä". :)

Misanthor
-
Viestit: 435
Liittynyt: 6.1.2006 0:32

ViestiKirjoittaja Misanthor » 19.8.2010 10:21

Tämä on hieno. *thumbsup!*

Jatka vaan entiseen malliin. :-)

Henkkas81
-
Viestit: 5
Liittynyt: 25.10.2005 13:05

ViestiKirjoittaja Henkkas81 » 19.8.2010 11:47

makia! kyllä tuolla saa turpasta :D

JanneV
-
Viestit: 1798
Liittynyt: 8.10.2003 10:15

ViestiKirjoittaja JanneV » 19.8.2010 18:19

Mulla on vieläkin corradon etu-ja takapenkit edullisesti...

golffari423
-
Viestit: 238
Liittynyt: 28.12.2009 21:02

ViestiKirjoittaja golffari423 » 19.8.2010 20:50

sopiiko nuo heittämällä kakkikseen? voisin olla kiinnostunu.

Eemeli
-
Viestit: 4273
Liittynyt: 8.9.2003 11:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eemeli » 19.8.2010 21:03

Etupenkit taitaa mennä, mutta takapenkki ei. Se takapenkki kun taitaa olla aikalailla kapeampi kun on sellanen kaksipaikkainen.
Ja olikos niin että etupenkit on matalammat kun Golfin penkit?

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 19.8.2010 22:02

Etupenkit saisikin olla hitusen matalemmat omasta mielestäni. Omassani saa ajella pää katossa, tai ainakin se siltä tuntuu kun tottunut istumaan hiukan matalemmalla recaroissa. Kait se pitäs tuollaset mk3 recarot sovittaa niin kehtais ajella jo pitempääkin matkaa.

golffari423
-
Viestit: 238
Liittynyt: 28.12.2009 21:02

ViestiKirjoittaja golffari423 » 19.8.2010 23:39

sama ongelma mullaki. ralliratti peittää ärsyttävästi mittariston.
oon miettiny pystyisköhän normipenkkiä madaltamaan?

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 20.8.2010 0:25

Kun nyt kerran on tossa vieressä omasta apukuskin penkki irti niin otin pari huippulaatuista kuvaa mobiilin kameralla hämärässä...

Yks ja kaks.

Noi takajalat näyttäs siltä että kyllähän niitä näppärä mies madaltaa kuutisen senttiä. Toi etupää onkin hankalampi kun se kiinnityskohta autoon onkin tossa kiskossa. Näppärälle miehellehän se tosin on hidaste eikä este.

Jos noita madaltaa niin sitten ei takamatkustajan varpaat tykkää yhtään.


Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa