Audi A4 B6 Avant Guatro
Valvoja: ffp jäsenet
Audi A4 B6 Avant Guatro
Kilometrien dramaattisen vähenemisen myötä oli tarkoitus vaihdella Passatti suht vastaavaan bensiinikäyttöiseen autoon, etuvetoinen auto ei muutaman nelikon jälkeen ollut enään vaihtoehto. Myöskään nousevan auringon maan, Riemukaarestaan tunnetun, ah niin iloisten ihmisten Ranskan eikä liiemmin Luigienkaan tarjonta ollut sitä mitä etsittiin vaan katse luotiin tutusti Saksassa valmistettujen tuotteiden puoleen. Lisäksi kriteereinä tuoreella isällä oli luonnollisesti farmari.
Vielä edellisen kulkineen seistessä pihassa oli nettiä selattu vähintään riittävästi, merkeiksi oli suht nopean seulan jälkeen valikoitunut Audi, Volkswagen sekä BMW.
Noin viikko ennen kuin Passat sitten löysi uuden, iloisen kodin niin silmiin osui kuvissa hienolta vaikuttanut B6 korimallin, 130hv AVF-koneella varustettu neljästä nurkasta raapiva perhe farmari. Viimein kun passatista kauppa varmistui, yhteydenottoa Audin myyjälle, sovittiin "treffit" ja sitten kyytiä kyselemään, matkaseuraksi sain eräästä tältäkin foorumilta tutusta varaosaliikkeestä pienen mutta kauniin miehen komeine autoineen. Ajeltiin jyväskylään, auto vaikutti heti mieleiseltä, pienen tutkimisen, rupattelun, vag-com testien ja koeajon jälkeen ajettiin hakemaan talvirenkaat kyytiin ja tehtiin kaupat. Niin se bensiinikäyttöisyys unohtui, noh verot parikymppiä vuodessa vähemmän ja kulutus aavistuksen pienempää eli silkkaa säästöä ja miltei ilmaista ajoa.
Lyhykäisyydessään
Audi A4 Avant 1.9TDI Quattro
Käyttöönotto 30.12.2003
130hv TDI (AVF)
Audi R8 Repsut 235/35 kumein.
Eibachin alusta
Webasto T100 kaukosäätimellä
Hifipaketti
Miedot kalvot takasivulaiseissa.
etc
"Työn alla"
Maskin ja etupuskurin sipistelyä
Ovilistat
Voimailua
Kuvia
Vielä edellisen kulkineen seistessä pihassa oli nettiä selattu vähintään riittävästi, merkeiksi oli suht nopean seulan jälkeen valikoitunut Audi, Volkswagen sekä BMW.
Noin viikko ennen kuin Passat sitten löysi uuden, iloisen kodin niin silmiin osui kuvissa hienolta vaikuttanut B6 korimallin, 130hv AVF-koneella varustettu neljästä nurkasta raapiva perhe farmari. Viimein kun passatista kauppa varmistui, yhteydenottoa Audin myyjälle, sovittiin "treffit" ja sitten kyytiä kyselemään, matkaseuraksi sain eräästä tältäkin foorumilta tutusta varaosaliikkeestä pienen mutta kauniin miehen komeine autoineen. Ajeltiin jyväskylään, auto vaikutti heti mieleiseltä, pienen tutkimisen, rupattelun, vag-com testien ja koeajon jälkeen ajettiin hakemaan talvirenkaat kyytiin ja tehtiin kaupat. Niin se bensiinikäyttöisyys unohtui, noh verot parikymppiä vuodessa vähemmän ja kulutus aavistuksen pienempää eli silkkaa säästöä ja miltei ilmaista ajoa.
Lyhykäisyydessään
Audi A4 Avant 1.9TDI Quattro
Käyttöönotto 30.12.2003
130hv TDI (AVF)
Audi R8 Repsut 235/35 kumein.
Eibachin alusta
Webasto T100 kaukosäätimellä
Hifipaketti
Miedot kalvot takasivulaiseissa.
etc
"Työn alla"
Maskin ja etupuskurin sipistelyä
Ovilistat
Voimailua
Kuvia
Viimeksi muokannut dr_ink, 31.5.2010 10:21. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
No kyllähän se aavistuksen pienemmältä tuntuu.
Huomaa etenkin kun vankkureita ja tota turvaistuinta nostelee kyytiin.
Passatissa, kuten tässäkin tuo turvakaukalo/istuin oli apparin penkin takana, niin passatissa mahtui raavas mies vielä suht ok eteen istumaan, tässä joutuu penkin vetämään melkein etuasentoon.
Mutta hyvin tuonnekkin mahtuu ja jotenkin tuntuu ajossa enemmän pieneltä kun mitä todellisuudessa on vrt. passatti. Mielestäni vähintään yhtä mukava ajella motarilla jne.
Aavistuksen tuo laiskalta tuntuu tuon softatun 132kw V6 dieselin jälkeen mutta eiköhän siihen muutosta saada.
Oisko tuo sitten kokonsa puolesta Golfin ja Passatin välistä?!
Huomaa etenkin kun vankkureita ja tota turvaistuinta nostelee kyytiin.
Passatissa, kuten tässäkin tuo turvakaukalo/istuin oli apparin penkin takana, niin passatissa mahtui raavas mies vielä suht ok eteen istumaan, tässä joutuu penkin vetämään melkein etuasentoon.
Mutta hyvin tuonnekkin mahtuu ja jotenkin tuntuu ajossa enemmän pieneltä kun mitä todellisuudessa on vrt. passatti. Mielestäni vähintään yhtä mukava ajella motarilla jne.
Aavistuksen tuo laiskalta tuntuu tuon softatun 132kw V6 dieselin jälkeen mutta eiköhän siihen muutosta saada.
Oisko tuo sitten kokonsa puolesta Golfin ja Passatin välistä?!
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Tänään mystinen mies jostain keravan pohjoispuolelta pöllähti käymään ja teki erinäisiä ja erikoisia taikoja. Tumma, joskaan ei kovin musta maalipinta koki uudelleensyntymisen ja kiiltoa saatiin pintaan vähintään reilusti.
Kaikesta päätellen tuo mystinen poppamies ei siis ollut ensimmäistä kertaa pappia kyydissä?
Velho astukoon itse loitsuineen julkisuuteen jos kokee tämän aiheelliseksi.
Lopputuloksen kannalta ei ole mitään syytä piilotella :)
Kuvat eivät valitettavasti anna oikeutta kiillolle, mutta tämän seurakunnan läsnäollessa voin vakuuttaa että kiiltää.
(olisi suorastaan rikos tekijää kohtaan lisätä kiiltoa photoshopilla)
Samaan syssyyn takalasin naarmutin ja merkit perästä vaihtoivat maisemaa.
Joskin olympiarenkaat palaavat vielä perää koristamaan.
Lasiin jääneeseen reikään on tulppa hankinnassa, väliaikais ratkaisuna tyydyttiin käyttämään erään itähelsinkiläisen sytytystulppakaupan korruptiotarraa.
Kaikesta päätellen tuo mystinen poppamies ei siis ollut ensimmäistä kertaa pappia kyydissä?
Velho astukoon itse loitsuineen julkisuuteen jos kokee tämän aiheelliseksi.
Lopputuloksen kannalta ei ole mitään syytä piilotella :)
Kuvat eivät valitettavasti anna oikeutta kiillolle, mutta tämän seurakunnan läsnäollessa voin vakuuttaa että kiiltää.
(olisi suorastaan rikos tekijää kohtaan lisätä kiiltoa photoshopilla)
Samaan syssyyn takalasin naarmutin ja merkit perästä vaihtoivat maisemaa.
Joskin olympiarenkaat palaavat vielä perää koristamaan.
Lasiin jääneeseen reikään on tulppa hankinnassa, väliaikais ratkaisuna tyydyttiin käyttämään erään itähelsinkiläisen sytytystulppakaupan korruptiotarraa.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa