vw T3 REIMO 1982
Valvoja: ffp jäsenet
vw T3 REIMO 1982
Tuli kaverin kanssa hommattua tällänen matkailuauto...
On alun perin ollu bensa ilmaboxeri, mutta joku vaihtanut 2-litrasen vesiboxerin, pikkasen nykii isommissa nousuissa... Taitaa olla roska kaasarissa, venat pitäsi säädättää, kun kuulostaa melkein enemmän diuselilta... :D
Sisusta on aika kuosissa, hella ja lämmitys toimii täydellisesti, mutta jääkaapin kaasupuoli ei vörki... puhdistusta vailla. kattoikkuna hiukan falskaa, mut ei mitään pahaa vuotoa...
tällänen se oli ostettaessa:
http://s65.photobucket.com/albums/h227/ ... kuu013.jpg
ja pitihän siihen laittaa vanteet:
sisustaa:
http://s65.photobucket.com/albums/h227/ ... eiska1.jpg
On alun perin ollu bensa ilmaboxeri, mutta joku vaihtanut 2-litrasen vesiboxerin, pikkasen nykii isommissa nousuissa... Taitaa olla roska kaasarissa, venat pitäsi säädättää, kun kuulostaa melkein enemmän diuselilta... :D
Sisusta on aika kuosissa, hella ja lämmitys toimii täydellisesti, mutta jääkaapin kaasupuoli ei vörki... puhdistusta vailla. kattoikkuna hiukan falskaa, mut ei mitään pahaa vuotoa...
tällänen se oli ostettaessa:
http://s65.photobucket.com/albums/h227/ ... kuu013.jpg
ja pitihän siihen laittaa vanteet:
sisustaa:
http://s65.photobucket.com/albums/h227/ ... eiska1.jpg
Viimeksi muokannut tuti, 30.8.2009 11:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Selvisi, että moottorina toimii 1.9 vesijäähy bokseri. Käymishäiriön todennäköinen aiheuttaja oli lasinsiru kaasarissa.
Pakoputkikin tuli laitettua leimakuntoon jai eilen säädettiin venttiilien välykset, mut edelleen nakuttaa... missäköhän vika? no hiljenihän se toki aikalailla, mut pientä mekkalaa kuuluu edelleen.
Jos sais Classic motor show:hun mennessä leimalle...
Pakoputkikin tuli laitettua leimakuntoon jai eilen säädettiin venttiilien välykset, mut edelleen nakuttaa... missäköhän vika? no hiljenihän se toki aikalailla, mut pientä mekkalaa kuuluu edelleen.
Jos sais Classic motor show:hun mennessä leimalle...
Nyt on vakavat aikeet saada tää liikkeelle kesäks! Etupäähän vaihdettiin vakaajan päätyhelat oberschlachterin jätkien avustuksella, oli muuten aika tiukka sovitus... Oberin Matti vaihto näytiks toisen ja sit me turattiin toisen puolen kanssa tallilla tovi jos toinenkin...
Öljyt vaihdettiin samalla, eikä sekään menny ku elokuvissa... kierteet oli morjens jo viimekerralla, ni laitettiin helicoili sinne ja nyt oli sit sen kanssa ongelmaa, mut onneks biltemasta löyty helicoil sarja ja saatiin öljyroppu paikalleen.
Leimallakin käytiin, mut päästöihin kaatu, nyt on kaasari säädettävänä... päästöt oli tod näk korkeella ku ryyppy jääny päälle tms.
Classic motor show:hun mennessä pitäs yrittää saada lappua leimakonttoriin, notta saa laitteen taas ajoon ja messuillekin päästäis sopivala kalustolla.
Öljyt vaihdettiin samalla, eikä sekään menny ku elokuvissa... kierteet oli morjens jo viimekerralla, ni laitettiin helicoili sinne ja nyt oli sit sen kanssa ongelmaa, mut onneks biltemasta löyty helicoil sarja ja saatiin öljyroppu paikalleen.
Leimallakin käytiin, mut päästöihin kaatu, nyt on kaasari säädettävänä... päästöt oli tod näk korkeella ku ryyppy jääny päälle tms.
Classic motor show:hun mennessä pitäs yrittää saada lappua leimakonttoriin, notta saa laitteen taas ajoon ja messuillekin päästäis sopivala kalustolla.
Nää on niin hienoja!!!
Tuossa meidän lähellä seisoo samanvärinen ilmeisesti paku tai caravelle jo ties kuinka monetta vuotta ja joka kerta kun menen ohi niin tekis mieli selvittää omistaja ja kysyä myiskö pois!
Pirun siisti laite ja seisonut asfaltilla aitojen takana että ei olis välttämättä edes paha rasti saada iskuun...
Emännälle viime keralla sanoin että tekis mieli ostaa toi pois niin katto jotenki ihmeelisesti!? :) Naiset!
Tuossa meidän lähellä seisoo samanvärinen ilmeisesti paku tai caravelle jo ties kuinka monetta vuotta ja joka kerta kun menen ohi niin tekis mieli selvittää omistaja ja kysyä myiskö pois!
Pirun siisti laite ja seisonut asfaltilla aitojen takana että ei olis välttämättä edes paha rasti saada iskuun...
Emännälle viime keralla sanoin että tekis mieli ostaa toi pois niin katto jotenki ihmeelisesti!? :) Naiset!
Tarkista onko kaasuttimesta ilmanpuhdistinkoteloon (oranssiin mokkulaan kotelon sisällä) menevä alipaineputki paikoillaan ja iitosletkut ehjät.
Samalla kannatta tarkistaa muidenkin alipaineletkujen kunto, mieluiten jopa vaihtaa ne uusiin.
Toisiokurkun kiskoo auki alipainesäädin, kun koneessa on tarpeeksi kierroksia (ts. kaasuvivusto ei rajoita kurkun aukeamista).
Jos kurkku ei aukea, alipainekello tai kellon alipaineletku vuotaa.
Kun moottori on käyntilämpöinen, rikastinläppä on auki ja nopean joutokäynnin säätöruuvi porraslevyn alimmassa pykälässä, rikastin ei ole enää päällä. Mikäli näin on, pitäisi riittää vain seoksen ja tyhjäkäyntikierrosten säätö.
Samalla kannatta tarkistaa muidenkin alipaineletkujen kunto, mieluiten jopa vaihtaa ne uusiin.
Toinen kurkku jumissa
Toisiokurkun kiskoo auki alipainesäädin, kun koneessa on tarpeeksi kierroksia (ts. kaasuvivusto ei rajoita kurkun aukeamista).
Jos kurkku ei aukea, alipainekello tai kellon alipaineletku vuotaa.
päästöt oli tod näk korkeella ku ryyppy jääny päälle tms.
Kun moottori on käyntilämpöinen, rikastinläppä on auki ja nopean joutokäynnin säätöruuvi porraslevyn alimmassa pykälässä, rikastin ei ole enää päällä. Mikäli näin on, pitäisi riittää vain seoksen ja tyhjäkäyntikierrosten säätö.
Tuskin se paras polttoaineen jakelujärjestelmä ikinä, mutta hoitavat virkansa johon ne ovat suunniteltu. :)
Tarvitsevat myös vähän ymmärrystä kuinka ne toimivat, vaikkei mikään monimutkainen kapistus olekaan.
Omien kulkuneuvojen burilaiset toimivat nykyään niin kuin kuuluukin, vaikkeivat sitä olleet autoja hankittaessa.
Vissiin suonissa hitunen mobilistin verta, kun jaksaa rassata näitä helvetinkoneita... :D
Tarvitsevat myös vähän ymmärrystä kuinka ne toimivat, vaikkei mikään monimutkainen kapistus olekaan.
Omien kulkuneuvojen burilaiset toimivat nykyään niin kuin kuuluukin, vaikkeivat sitä olleet autoja hankittaessa.
Vissiin suonissa hitunen mobilistin verta, kun jaksaa rassata näitä helvetinkoneita... :D
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa